بازدید نادیا بنی اسد از مناطق مختلف شهرستان دشت آزادگان بهمراه کارشناسان امور اجتماعی

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 دی 1398 | 21:25 ب.ظ
بازدید نادیا بنی اسد از مناطق مختلف شهرستان دشت آزادگان بهمراه کارشناسان امور اجتماعی بازدید نادیا بنی اسد از مناطق مختلف شهرستان دشت آزادگان بهمراه کارشناسان امور اجتماعی دکتر نادیا بنی اسد مددکار اجتماعی برای بررسی وضعیت خدماتی و معیشتی شهروندان و روستاییان سوسنگرد بازدید یک روزه از مناطق مختلف بهمراه کارشناسان امور اجتماعی این شهرستان به عمل آورد. خانم بنی اسد که خود فرزند آب و خاک خورده […]

بازدید نادیا بنی اسد از مناطق مختلف شهرستان دشت آزادگان بهمراه کارشناسان امور اجتماعی

دکتر نادیا بنی اسد مددکار اجتماعی برای بررسی وضعیت خدماتی و معیشتی شهروندان و روستاییان سوسنگرد بازدید یک روزه از مناطق مختلف بهمراه کارشناسان امور اجتماعی این شهرستان به عمل آورد.

خانم بنی اسد که خود فرزند آب و خاک خورده این شهرستان محروم می باشد و در کنار مردم غیورش زندگی می کرده فرزند شهید رحیم فرزند خزام بنی اسد از مردان با شرف و غزور دیارمان می باشد.

وی که از درد مردم شهید پرور دشت آزادگان با خبر است، با کمک جوانان دشت آزادگان از بیشتر نقاط شهر از جمله ایستگاه بزرگ فاضلاب
، پارک شهر ورودی جاده سبهانیه تا انتهای جلیزی که فاقد آسفالت وروشنایی وامنیت بوده، پل سبهانیه، لایروبی کرخه، زباله های جلیعه وجاده هوفل تا انتها، کوی ابو جلال و ابوذر، پروژه نیمه تمام مسکن مهر بازدید به عمل آورد و به درخواست و درد دل مردم ساکنان این مناطق نشست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار