مدیر عامل شرکت عمران شیرین شهر: شیرین شهر دوباره متولد شد/ استقبال سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این شهر

تاریخ انتشار: یکشنبه 29 دی 1398 | 12:32 ب.ظ
مدیر عامل شرکت عمران شیرین شهر: شیرین شهر دوباره متولد شد/ استقبال سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این شهر رضا فرهادزاده در آیین افتتاحیه دفتر فروش باغ ویلاهای شیرین شهر، در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: ویژگی های منحصر به فرد کالبدی و تلاش همه متولیان، شیرین شهر را به نقطه پایلوت بسیاری از طرح های مطالعاتی و اجرایی تبدیل کرده است. مدیر عامل شرکت عمران شیرین شهر با بیان اینکه شهرهای جدید، شهرهایی درآمدهزینه […]

رضا فرهادزاده در آیین افتتاحیه دفتر فروش باغ ویلاهای شیرین شهر، در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: ویژگی های منحصر به فرد کالبدی و تلاش همه متولیان، شیرین شهر را به نقطه پایلوت بسیاری از طرح های مطالعاتی و اجرایی تبدیل کرده است.

مدیر عامل شرکت عمران شیرین شهر با بیان اینکه شهرهای جدید، شهرهایی درآمدهزینه ای است افزود: این شهرها مانند سایر ادارات و سیستم های دولتی نیست که از خزانه منابعی را دریافت کنند؛ شهرهای جدید دارای رده بندی های ترازمند، فرازمند و نیازمند هستند.

وی یکی از بزرگترین کارهای انجام شده در شیرین شهر را ارتقای آن از یک شهر نیازمند به شهر ترازمند عنوان کرد و اذعان داشت: شهرهای نیازمند یعنی شهرهایی که درآمدی ندارند و همواره باید نیم نگاهی به درآمد سایر شهرهای جدید داشته باشند تا شرکت عمران منابعی را به آنها اختصاص دهد.

فرهادزاده با بیان اینکه علی رغم همه مشکلاتی که بود شیرین شهر به درآمدزایی رسید تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذاری در سال گذشته به خوبی انجام نشد، اما امسال شاهد استقبال سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در شیرین شهر بودیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تورم در بازار مسکن بیان کرد: امروز سرمایه‌گذاران در شیرین شهر در حال ساخت باغ ویلاهایی با متراژهای ۵۰۰ و ۶۰۰ متر زیربنا هستند.

مدیر عامل شرکت عمران شیرین شهر با بیان اینکه آماده سازی بستر جهت سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران در شیرین شهر را برعهده داریم و تمام کارها انجام شده است ابراز کرد: شیرین شهر به مرحله ای رسیده که می تواند از درآمد خود کارها و برنامه های خود را پیش ببرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز تولد دوباره شیرین شهر را شاهد هستیم بیان کرد: تولد اولیه شیرین شهر تحت تاثیر واحدهای پرتراکم مسکن مهر تولد درستی نبود و مثل نوزاد و نوپایی بود که بار سنگینی روی دوش آن قرار گرفت؛ ۶ هزار واحد مسکن مهر برای شهری که هنوز اولین امکانات زیربنایی را نداشت، بسیار سنگین و غیرقابل تحمل بود.

فرهادزاده با اشاره به وجود مکان های تفریحی گسترده و پارک‌ها، فضاهای آموزشی و همچنین فضاهای مذهبی  در شیرین شهر ادامه داد: مرکز بهداشت و درمان با حضور بهترین تیم های پزشکی و درمانی در شیرین شهر فعالیت می کند.

وی به ماده پنج قانون ایجاد شهرهای جدید مبنی بر اینکه سازمان های خدمات رسان باید در شهرهای جدید به ارائه خدمات بپردازند اشاره کرد و اذعان داشت: بهداشت و درمان و همچنین آموزش و پرورش از جمله سازمان های خدمات رسانی هستند که در شیرین شهر حضور دارند.

مدیر عامل شرکت عمران شیرین شهر با تاکید بر اینکه برای تکمیل ظرفیت کلاس ها، دانش آموزان روستاهای اطراف را با تامین سرویس ایاب و ذهاب با هزینه خودمان به مدرسه و کلاس درس رسانده ایم گفت: در سال ۹۴ تعداد ۶۰ دانش آموز داشتیم که این تعداد در سال ۹۵ به تعداد ۱۲۰ نفر، در سال ۹۶ به ۲۵۰ نفر، در سال ۹۷ بیش از ۴۰۰ نفر و در سال جاری تعداد دانش آموزان در شیرین شهر به بیش از ۵۰۰ نفر در تمام مقاطع تحصیلی رسیده است.

وی با بیان اینکه کلاس های دانش آموزان و مقاطع تحصیلی به صورت مجزا انجام می شود یاد آور شد: هرچه سطح آموزش و فرهنگ روستاهای اطراف رشد کند، به مراتب رشد و ارتقای کیفی و فرهنگی شیرین شهر نیز به همراه خواهد شد و یکی از بزرگترین خدمات ارائه شده در شیرین شهر در بحث مدارس و آموزش بوده است.

فرهادزاده خاطر نشان کرد: تنها در مقطع تحصیلی دوم متوسطه هزینه معلم می دهیم و در سایر مقاطع آموزش و پرورش به خوبی عملکرده و تامین معلم ها و همچنین چهار مدرسه را نیز به عهده گرفته است.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی مرکز بهداشت، به شرح خدمات درمانی این مرکز پرداخت و اظهار داشت: خدمات دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه عمومی، بهداشت محیط و چندین خدمات دیگر در مرکز بهداشت و درمان شیرین شهر انجام می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار