افتتاح بزرگ ترین مجتمع پزشکی منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 بهمن 1398 | 12:56 ب.ظ
افتتاح بزرگ ترین مجتمع پزشکی منطقه آزاد اروند افتتاح بزرگ ترین مجتمع پزشکی منطقه آزاد اروند فاز نخست مجتمع پزشکی، اداری و تجاری «متروپل» آبادان واقع در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.   به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، امشب و با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی […]

افتتاح بزرگ ترین مجتمع پزشکی منطقه آزاد اروند

فاز نخست مجتمع پزشکی، اداری و تجاری «متروپل» آبادان واقع در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، امشب و با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از دیگر مسئولین منطقه، فاز نخست مجتمع پزشکی، اداری و تجاری «متروپل» آبادان واقع در منطقه آزاد اروند، به بهره برداری رسید.

در این مراسم معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، پروژه مذکور را مجموعه ای شاخص در زمینه ارائه خدمات در حوزه سلامت به شهروندان شریف این منطقه و همچنین نقش تأثیرگذارش در زمینه توریسم سلامت معرفی کرد و افزود: این مجتمع با ۸۳ مطب پزشکی مجهز، توسط بخش خصوصی با اعتباری معادل ۷۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته شده است.

سیدعلی موسوی اظهار داشت: با بهره برداری از این مجتمع پزشکی بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در حوزه سلامت و پزشکی این منطقه مرتفع خواهد شد و نیازی نخواهد بود که شهروندان برای مداوا  به مرکز استان  و دیگر شهرها مراجعه کنند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با تأکید بر اینکه تمام استانداردهای معاونت آموزش پزشکی کشور در ساخت این مجتمع استفاده و رعایت شده، تصریح کرد: در ساخت این مجتمع از متریال ۱۰۰ درصد ایرانی استفاده شده و معماری به سبک اصیل ایرانی اسلامی از نکات بارز و قابل اهمیت این مجتمع پزشکی است.

سید علی موسوی در خصوص میزان اشتغالزایی این پروژه، خاطرنشان کرد: فاز نخست مجتمع پزشکی متروپل که در مدت زمان ۲۴ ماه راه اندازی شد، برای ۲۲۰ نفر اشتغال زایی مستقیم و برای چیزی حدود ۶۰۰ نفر اشتغال زایی غیر مستقیم، ایجاد کرده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار