مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه تملک استان خوزستان است

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 بهمن 1398 | 15:42 ب.ظ
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه تملک استان خوزستان است مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه تملک استان خوزستان است به گزارش خبرنگار،محسن کاویانی پیش از ظهر یکشنبه با اشاره به اینکه درآمدهای خوزستان ۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان است، افزود: از این آمار تاکنون پنج هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان آن وصول شده است که ۹۴.۶ […]

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان:
سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه تملک استان خوزستان است

به گزارش خبرنگار،محسن کاویانی پیش از ظهر یکشنبه با اشاره به اینکه درآمدهای خوزستان ۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان است، افزود: از این آمار تاکنون پنج هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان آن وصول شده است که ۹۴.۶ درصد وصول را نشان می‌دهد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با اشاره به اینکه در بخش «جذب اسناد خزانه» از برخی دستگاه‌های اجرایی گلایه‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: وصولی استان در زمینهٔ «اسناد خزانه» برای پروژه‌های عمرانی است که بخشی از اعتبارات آن از سهم استانی و بخشی دیگر از سهم ملی دریافت می‌شود.
وی ادامه داد: ۸۶۴ میلیارد تومان در بخش استانی سهمیه داشتیم که ۲۲ درصد یعنی ۱۷۱ میلیارد تومان آن جذب شده و در بخش «اسناد خزانه ملی» سهم ما یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان است که تاکنون ۲۳ درصد به میزان ۲۹۴ میلیارد تومان جذب کرده‌ایم.
کاویانی اضافه کرد: استاندار خوزستان هم در زمینهٔ جذب اسناد خزانه گلایه‌های بسیاری دارد و تقاضا داریم که دستگاه‌ها در این زمینه چابک‌تر عمل کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان افزود: استاندار همچنین اعلام کرده اگر دستگاهی توانایی جذب این اسناد را نداشته باشد، اسناد آن به دیگر دستگاه‌ها اعطا می‌شود و بخشنامه لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه خوزستان ابلاغ شده است.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه تملک استان خوزستان است، یادآور شد: در بخش «هزینه‌ای» یک هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان پرداختی داشتیم که از این بین ۵۵۰ میلیارد تومان در ۱۰ ماهه بابت حقوق، ۴۸۴ میلیارد تومان بابت سیل و ۴۳۲ میلیارد تومان نیز برای حوزه عمرانی پرداخت کردیم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: با اعلام این خبر که در بحث سرمایه‌گذاری خارجی ۳۰ شرکت دارای مجوز در خوزستان فعال است، گفت: برای استان خوزستان اعتبار دو میلیارد و ۷۱۴ میلیون دلار میزان مصوب سرمایه‌گذاری داریم که یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون دلار آن یعنی ۴۷ درصد جذب شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار