معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه آزاد اروند خبر داد: جذب ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۰ ماهه امسال در منطقه آزاد اروند افتتاح بزرگترین مجتمع پزشکی کشور در منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 بهمن 1398 | 15:45 ب.ظ
معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه آزاد اروند خبر داد:  جذب ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۰ ماهه امسال در منطقه آزاد اروند افتتاح بزرگترین مجتمع پزشکی کشور در منطقه آزاد اروند معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه آزاد اروند خبر داد: جذب ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۰ ماهه امسال در منطقه آزاد اروند افتتاح بزرگترین مجتمع پزشکی کشور در منطقه آزاد اروند   معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه آزاد اروند گفت: در بخش سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند در دهه […]

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه آزاد اروند خبر داد:

جذب ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۰ ماهه امسال در منطقه آزاد اروند
افتتاح بزرگترین مجتمع پزشکی کشور در منطقه آزاد اروند

 

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه آزاد اروند گفت: در بخش سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند در دهه ماهه سال جاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار نیاز نیوز سید علی موسوی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۷ واحد صنعتی راکد در منطقه آزاد اروند با اعتبار پرداختی ۲ هزار میلیارد ریال دوباره فعال شدند.

وی افزود: در بحث توسعه صادرات غیرنفتی در سال ۹۷ بیش از ۱۷۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی از منطقه آزاد اروند داشتیم.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند یادآور شد: در سال ۹۸ رقم صادرات غیرنفتی به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار می رسد و عمده محصولات صادراتی فولاد و خرما است.

موسوی با بیان این که در بخش سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند در دهه ماهه سال جاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته، گفت: در مقایسه با سال گذشته که این رقم ۱۱ هزار میلیارد ریال بوده ۳۸ درصد رشد داشتیم که عمدتا در بخش های گردشگری، تجارت، خدمات و صنعت بوده است.

وی اضافه کرد: فرداصبح مرتضی بانک مشاور رییس جمهور در امور مناطق ویژه اقتصادی و تجاری و آزاد به منطقه آزاد اروند سفر می کند و ۳۵ بسته سرمایه گذاری با حضور وی و استاندار خوزستان رونمایی می شود.

معاون امور سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد اروند گفت: همچنین تا پایان دولت تدبیر و امید از ۳۰ طرح سرمایه گذاری بهره برداری می شود که میزان سرمایه گذاری آن ۸ هزار میلیارد ریال و میزان اعتبارات ارزی آن ۳۰۰ میلیون دلار است.

موسوی ادامه داد: طرح ایکس ری کامیونی منطقه آزاد اروند فردا در شلمچه با حضور استاندار خوزستان و مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: همچنین بزرگترین مجتمع پزشکی اروند با توجه به وضعیت توریسم درمانی در محدوده منطقه آزاد اروند به بهره برداری می رسد که ۷۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه آزاد اروند افزود: علاوه بر این بزرگترین واحد ساخت پیچ و مهره جنوب غرب کشور با ارزش سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند افتتاح می شود.

موسوی درباره تعویض پلاک خودروهای اروندی و صدور پلاک های جدید خودروهای اروندی توضیح داد: از هفته آینده با همکاری پلیس راهور تعویض پلاک خودروهای اروندی آغاز می شود و صاحبان خودروهای اروندی می توانند برای تعویض پلاک های قدیمی و صدور پلاک های جدید به منطقه آزاد اروند مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ۵۵ هزار خودروی اروندی در خوزستان داریم که ۱۸ هزار خودرو پلاک جدید دارند.

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۳ طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری خارجی ۵ میلیون دلار در دهه فجر امسال در منطقه آزاد اروند، یادآور شد: با بهره برداری از این طرح ها ۳۶۹۲ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار