کشت و صنعت امام خمینی (ره) واحد صنعتی سبز کشور شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 بهمن 1398 | 09:34 ق.ظ
کشت و صنعت امام خمینی (ره) واحد صنعتی سبز کشور شد شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد. به گزارش نیشکرنیوز، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) گفت: این شرکت در بیست و یکمین همایش صنعت سبز کشور، به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد. ناصر مجدی افزود: این واحد صنعتی با اقدامات مناسب زیست […]

شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد.

به گزارش نیشکرنیوز، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) گفت: این شرکت در بیست و یکمین همایش صنعت سبز کشور، به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد.

ناصر مجدی افزود: این واحد صنعتی با اقدامات مناسب زیست محیطی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور حائز دریافت لوح تقدیر و تندیس واحد صنعتی سبز شد.

وی اظهارداشت: برداشت محصول نیشکر به صورت سبز سال هاست که در حال انجام است و درصدد هستیم که در سال های آتی با بهره گیری از ماشین آلات جدید که از دستاورد های مهم این شرکت و با اتکا به خودباوری و خلاقیت مهندسین جوان مجموعه توسعه نیشکر ساخته شده است، به سمت برداشت کاملاً سبز حرکت کنیم.

گفتنی ست شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر و در بخش شعیبیه واقع شده است.

لازم به ذکر است همایش صنعت سبز کشور با هدف ایجاد رویکرد زیست‌محیطی بین فعالان محیط‌زیست و صنعت برگزار شد تا بتوانند با کاهش آلودگی‌ها، محیط‌زیست را از فدا شدن در راه توسعه صنایع نجات دهند.

رعایت استانداردهای زیست ‌محیطی، ایجاد سیستم پایش لحظه‌ای، ایمنی بهداشت و محیط ‌زیست و استقرار نظام مدیریت سبز از جمله شاخص‌های بود که بر اساس آن صنایع سبز مشخص معرفی شدند که در این بین شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) با توجه به رعایت این استانداردها واحد صنعتی سبز کشور شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار