با پیگیری معاون عمرانی استانداری،ترمیم سیل بند اهواز شتاب گرفت

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 اسفند 1398 | 17:28 ب.ظ
با پیگیری معاون عمرانی استانداری،ترمیم سیل بند اهواز شتاب گرفت با پیگیری معاون عمرانی استانداری،ترمیم سیل بند اهواز شتاب گرفت ترمیم سیل بند شهرستان اهواز در حاشیه رودخانه های کرخه،دز و کارون شتاب بیشتری گرفت. مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار کشاورزی پرس اعلام کرد؛ طی بازدید و تشکیل جلسات مستمر ومثمر استاندار بهمراه معاون عمرانی وی و نیز فرماندار […]

با پیگیری معاون عمرانی استانداری،ترمیم سیل بند اهواز شتاب گرفت

ترمیم سیل بند شهرستان اهواز در حاشیه رودخانه های کرخه،دز و کارون شتاب بیشتری گرفت.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار کشاورزی پرس اعلام کرد؛ طی بازدید و تشکیل جلسات مستمر ومثمر استاندار بهمراه معاون عمرانی وی و نیز فرماندار شهرستان اهواز از روند اجرای ترمیم سیل بند شهرستان اهواز، این پروژه سرعت و شتاب بیشتری گرفت.

لفته دورکوندی،تسریع در روند اجرایی و اتمام پروژه سیل بند شهرستان اهواز و نیز تامین اعتبار اجرایی آن مورد تاکید و جزو اولویت کاری است افزود: با توجه به اهمیت ایجاد سیل بند در این مقطع زمانی، بازدیدهای مستمر و تشکیل جلسات استانی، گره از کار اجرایی ترمیم سیل بند اهواز را باز نمود.

وی به اشاره به اینکه حدود دو هفته، اجرای ترمیم سیل بند اهواز توسط سازمان همیاری شهرداری های استان شروع به کار نموده است افزود :
تمام عوامل اجرایی در جهت احداث و اتمام سیل بند به کار گرفته شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار