اقدامات ایثارگرانه کارکنان ناحیه ۴ شهرداری منطقه دو/گندزدایی تمام اماکن عمومی تفریحی و خدماتی منطقه ۲ شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 اسفند 1398 | 12:41 ب.ظ
اقدامات ایثارگرانه کارکنان ناحیه ۴ شهرداری منطقه دو/گندزدایی تمام اماکن عمومی تفریحی و خدماتی منطقه ۲ شهرداری اهواز اقدامات ایثارگرانه کارکنان ناحیه ۴ شهرداری منطقه دو/گندزدایی تمام اماکن عمومی تفریحی و خدماتی منطقه ۲ شهرداری اهواز در راستای پیشگیری از تسریع ویروس کرونا،شهرداری منطقه دو کلانشهراهواز اقداماتی در زمینه ضدعفونی کننده اماکن عمومی و خدماتی انجام داده است‌. غلامرضا پوربوالی رئیس ناحیه ۴ شهرداری منطقه دو کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار کشاورزی […]

اقدامات ایثارگرانه کارکنان ناحیه ۴ شهرداری منطقه دو/گندزدایی تمام اماکن عمومی تفریحی و خدماتی منطقه ۲ شهرداری اهواز

در راستای پیشگیری از تسریع ویروس کرونا،شهرداری منطقه دو کلانشهراهواز اقداماتی در زمینه ضدعفونی کننده اماکن عمومی و خدماتی انجام داده است‌.

غلامرضا پوربوالی رئیس ناحیه ۴ شهرداری منطقه دو کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار کشاورزی پرس، اعلام کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان عزیز و با توجه به تاکیدات و دستورات مدیریت عالی شهرداری اهواز و نیز شهردار منطقه دو، اقداماتی از جمله گند زدایی و ضدعفونی کننده تمامی اماکن عمومی خدماتی خصوصی و اماکن ورزشی و تفریحی توسط کارکنان زحمتکش و ایثارگر ناحیه ۴ شهرداری منطقه دو انجام شده است.

به گفته وی؛ این اقدامات ایثارگرانه توسط پرسنل زحمتکش این مجموعه بنا به اهداف ترسیم شده مدیریت عالی شهری در جهت حفظ و صیانت از سلامت عمومی شهروندان تا شکست ویروس کرونا و ریشه کنی آن ادامه خواهد یافت!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار