هفته نامه دیار نفت به جمع رسانه های خوزستان پیوست

تاریخ انتشار: شنبه 17 اسفند 1398 | 21:19 ب.ظ
هفته نامه دیار نفت به جمع رسانه های خوزستان پیوست هفته نامه دیار نفت به مدیرمسئولی شهرزاد امیری از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفت و بزودی فعالیت خبری رسمی خود را آغاز می کند. هفته نامه دیار نفت بعنوان نشریه تخصصی بخش اقتصادی خوزستان با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع رسانه های استان پیوست. هفته نامه دیار نفت […]

هفته نامه دیار نفت به مدیرمسئولی شهرزاد امیری از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفت و بزودی فعالیت خبری رسمی خود را آغاز می کند.

هفته نامه دیار نفت بعنوان نشریه تخصصی بخش اقتصادی خوزستان با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع رسانه های استان پیوست.

هفته نامه دیار نفت در حوزه اقتصادی و در زیربخش های نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی، آب، برق و صنعت فعالیت خواهد کرد.

هدف و رویکرد نشریه دیار نفت، اطلاع رسانی و پرداختن به مسائل اقتصادی و صنعتی استان است و با همکاری و مشارکت تعدادی از خبرنگاران حرفه ای در حوزه صنعت و اقتصاد استان، این رسانه تخصصی رسما شروع به فعالیت می کند.

انعکاس اخبار، رویدادها و اتفاقات صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، کشاورزی، آب، برق و انرژی های نو در سطح استان از جمله برنامه هایی است که بزودی نشریه دیار نفت به آن خواهد پرداخت.

مخاطبین برای ارتباط با تحریریه و مدیریت هفته نامه دیار نفت می توانند با شماره تماس ۰۹۳۸۹۵۴۵۷۰۰ (فضای مجازی) و پست الکترونیک Diyarenaft@yahoo.com ارتباط برقرار کنند. گفتنی است مدیرمسئول هفته دیار نفت در حال حاضر مدیر پایگاه خبری نبض شهر هم می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار