وقتی روحانیون در خط مقدم/ حافظان سلامت قرار میگیرند

تاریخ انتشار: شنبه 17 اسفند 1398 | 09:47 ق.ظ
وقتی روحانیون در خط مقدم/ حافظان سلامت قرار میگیرند وقتی روحانیون در خط مقدم حافظان سلامت قرار میگیرند روحانیون و طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی منطقه کیانشهر اهواز در جهت حفظ و صیانت از جان و سلامت شهروندان به کمک عوامل اجرایی و کارگران غیور و زحمتکش ناحیه ۴ منطقه دو شهرداری اهواز پیوستند. غلامرضا پور بوالی رئیس ناحیه ۴ منطقه دو شهرداری […]

وقتی روحانیون در خط مقدم

حافظان سلامت قرار میگیرند

روحانیون و طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی منطقه کیانشهر اهواز در جهت حفظ و صیانت از جان و سلامت شهروندان به کمک عوامل اجرایی و کارگران غیور و زحمتکش ناحیه ۴ منطقه دو شهرداری اهواز پیوستند.

غلامرضا پور بوالی رئیس ناحیه ۴ منطقه دو شهرداری کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار ما گفت؛ با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، کارگران این ناحیه همسو با همکاران و مدیران سراسر کشور در جهت حفظ سلامت شهروندان اقدام به ضدعفونی تمامی اماکن عمومی تفریحی خصوصی و… به صورت شبانه روز شدند.

به گفته پور بوالی، ارایه خدمات بهداشتی و ضد عفونی اماکن توسط کارگران زحمتکش این ناحیه به صورت جدی و شبانه روز در حال انجام است.

وی در ادامه اعلام کردم: خوشبختانه طلاب و روحانیون معزز و ارزشمند حوزه هلمیه امام سجاد مجتبی (ع)در ناحیه ۴ منطقه دو شهر اهواز در جهت حفاظت و صیانت از جان و سلامت مردم به صورت خودجوش به نیروهای شهرداری این منطقه پیوستند و ایثارگرانه در کنار ما به امر ضد عفونی اماکن و معابر شهری پرداختند.

پوربوالی با تشکر و تقدیر از روحانیون و طلاب خیر خواه به خاطر اقدام انسان دوستانه آنها، تاکید کرد: حفاظت از جان و سلامت مردم این منطقه در امر برقراری بهداشت عمومی پابرجاست
و تا ریشه کنی کرونا،کماکان شبانه روز فعالیت خواهیم کرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار