مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی خبر داد؛

۱۸۰ کیلومتر سیل بند از سوی شرکت احداث و ترمیم شد / اجازه نمی دهیم خساراتی به اندازه سال گذشته تکرار شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اسفند 1398 | 22:38 ب.ظ
۱۸۰ کیلومتر سیل بند از سوی شرکت احداث و ترمیم شد / اجازه نمی دهیم خساراتی به اندازه سال گذشته تکرار شود مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی خبر داد؛ ۱۸۰ کیلومتر سیل بند از سوی شرکت احداث و ترمیم شد / اجازه نمی دهیم خساراتی به اندازه سال گذشته تکرار شود. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی پرس ؛ دکتر ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سلسله بازدیدهای مستمر از […]

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی خبر داد؛

۱۸۰ کیلومتر سیل بند از سوی شرکت احداث و ترمیم شد / اجازه نمی دهیم خساراتی به اندازه سال گذشته تکرار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی پرس ؛ دکتر ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سلسله بازدیدهای مستمر از روندِ بازسازی_ترمیم_تحکیم سیل بندها در مناطق پیرامونی کشت و صنعت نیشکر در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد:
این سیل بندها در حاشیه شرق و غرب رودخانه کارون حاشیه شرقی و جنوب رودخانه دز و زهکش خارور وهمچنین محدوده تالاب شادگان احداث، ترمیم و مقاوم سازی شده است.

وی افزود شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و خدمات رسانی به مناطق پیرامون کشت و صنعت های نیشکر، پیشگام بوده.

وی تصریح کرد این مجموعه بزرگ همزمان با تلاش برای تولید در قامت یکی از سازمان های پیشگام در کمک رسانی به مردم ظاهر شده است و در حال حاضر با اعزام ماشین آلات متعدد در ترمیم سیل بندها و ایمن سازی در کنار مردم منطقه قرار دارد.

دکتر ناصری ضمن گفت و گو با خبرنگاران اذعان داشت ترمیم سیل بندها، خاکریزی ، دایک های حفاظتی برای روستاها ، سوخت رسانی به کلیه ماشین آلات فعال در عملیات استحکام سیل بندها، بخشی از خدماتی است که از سوی شرکت های کشت و صنعت انجام می شود . کمااینکه با وقوع سیلاب فروردین ماه سال جاری ۴۰ هزار هکتار از اراضی نیشکر دچار آسیب جدی شده اند که بیش از ۵هزار میلیارد تومان خسارت به مزارع نیشکر وارد کرد اما با وجود خسارت های وارد شده به کشت و صنعت وقفه ای در خدمات رسانی به مناطق پیرامونی در احداث وترمیم سیل بند ها ایجاد نشده است‌.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع در پایان عرایض خود تاکید کرد؛ سیل بندهای احداث شده (از مرداد ماه سال جاری تا امروز) توانایی جلوگیری دبی ۳هزار متر مکعب در ثانیه را دارند .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار