هدیه نوروزی شهردار اهواز به کسبه: بخشودگی ۳ ماهه عوارض کسب و پیشه در پی شیوع کرونا

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 اسفند 1398 | 19:12 ب.ظ
هدیه نوروزی شهردار اهواز به کسبه: بخشودگی ۳ ماهه عوارض کسب و پیشه در پی شیوع کرونا هدیه نوروزی شهردار اهواز به کسبه: بخشودگی ۳ ماهه عوارض کسب و پیشه در پی شیوع کرونا شهردار اهواز در راستای حمایت از مشاغل ، اصناف و کسبه بازار لایحه بخشودگی ۳ ماهه عوارض کسب و پیشه را به شورای شهر تقدیم کرد.   پس از شیوع کرونا و در آستانه تعطیلات نوروزی، بازار اهواز […]

هدیه نوروزی شهردار اهواز به کسبه: بخشودگی ۳ ماهه عوارض کسب و پیشه در پی شیوع کرونا

شهردار اهواز در راستای حمایت از مشاغل ، اصناف و کسبه بازار لایحه بخشودگی ۳ ماهه عوارض کسب و پیشه را به شورای شهر تقدیم کرد.

 

پس از شیوع کرونا و در آستانه تعطیلات نوروزی، بازار اهواز نیز همچون سایر شهرهای کشور با رکود در خرید و فروش مواجه شد.

در این راستا موسی شاعری شهردار اهواز در حمایت از مشاغل، اصناف و کسبه بازار لایحه بخشودگی ۳ ماهه عوارض  کسب و پیشه را به شورای شهر تقدیم کرد.

پیش از این هم به دستور شهردار اهواز به منظور ارتقاء سلامت شهروندان و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اماکن مختلف شهراهواز از جمله ناوگان حمل ونقل عمومی، محیط اتوبوس‌های درون شهری وپایانه ها، تاکسی ها در سطح شهر، پارک ها، معابر شهری و…روزانه ضدعفونی می شود.

شهردار اهواز روزهای گذشته در نامه‌ای به استاندار خوزستان خواستار ممنوعیت ورود مسافران نوروزی به اهواز شد که با استقبال شهروندان همراه شد.

شاعری همچنین با ممنوع کردن برپایی چادر مسافرتی در پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر اهواز، اظهار کرد: واحدهای اجرائیات شهرداری با جدیت بر اجرای این تصمیم نظارت خواهد کرد.

شهردار اهواز همچنین در خصوص مدت زمان ضدعفونی شهر  گفت: ما تا زمان حل مشکل و رسیدن به شرایط پایدار و با نظر و تشخیص شورای سلامت و ستاد ویژه مبارزه با کرونا این عملیات را مستمرا در کنار دستگاههای اجرایی دیگر دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اعمال برخی محدودیت ها در شهر خطاب به شهروندان اهوازی گفت: از همه ی همشهریان عزیز می خواهم که محدودیتهای اعمال شده را رعایت کنند و توصیه ها را جدی بگیرند تا این ویروس ناخوشایند به خواست خدا و همت همگانی ریشه کن شود.

 اقدامات خوب شهردار اهواز در مقابله با کرونا منحصر در این موارد نیست و شهرداری کلانشهر اهواز پیشگام ضدعفونی شهر و مقابله با کرونا در استان خوزستان بوده است اقدامی که با حضور گروههای جهادی و سایر ارگان ها در کنار شهرداری اهواز تداوم دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار