تقدیر و تشکر شریعتی از مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 19:07 ب.ظ
تقدیر و تشکر شریعتی از مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان تقدیر و تشکر شریعتی از مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان استاندار خوزستان در تقدیری از لفته دورکوندی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، وی را مدیری توانمند و تحول گرا اعلام کرد. به گزارش خبرنگار کشاورزی پرس، غلامرضا شریعتی صبح امروز از لفته دورکوندی به دلیل حسن انجام وظایف مدیریتی ارزنده ، تعهد […]

تقدیر و تشکر شریعتی از مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان

استاندار خوزستان در تقدیری از لفته دورکوندی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، وی را مدیری توانمند و تحول گرا اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار کشاورزی پرس، غلامرضا شریعتی صبح امروز از لفته دورکوندی به دلیل حسن انجام وظایف مدیریتی ارزنده ، تعهد و پشتکار و همچنین ایجاد تحولات راهبردی، کسب رضایتمندی عمومی و پرسنلی و بالا بردن سطوح بازدهی شغلی در سازمان متبوع و هماهنگی درون سازمانی و ارتباط موثر با دستگاه‌های مرتبط تقدیر و تشکر رسمی نمود و وی را مدیری توانمند و تحولگرا اعلام کرد.

گفتنی است، لفته دورکوندی، در مدت یک سال که به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان خوزستان منصوب شده، توانست این سازمان را به جایگاه حقوقی اجتماعی و اجرایی خود بازگرداند و تحولات شگرفی را در این مجموعه ایجاد کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار