برگزاری نشست‌های خبری آنلاین استاندار خوزستان تا پایان کرونا

تاریخ انتشار: جمعه 23 اسفند 1398 | 17:49 ب.ظ
برگزاری نشست‌های خبری آنلاین استاندار خوزستان تا پایان کرونا برگزاری نشست‌های خبری آنلاین استاندار خوزستان تا پایان کرونا مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: نشست خبری استاندار خوزستان درباره آخرین وضعیت کرونا در استان، از طریق اسکایپ و به صورت آنلاین برگزار می شود. سعید رضوانی جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این تصمیم با هدف […]

برگزاری نشست‌های خبری آنلاین استاندار خوزستان تا پایان کرونا

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: نشست خبری استاندار خوزستان درباره آخرین وضعیت کرونا در استان، از طریق اسکایپ و به صورت آنلاین برگزار می شود.

سعید رضوانی جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این تصمیم با هدف حفظ سلامت اصحاب رسانه و در راستای سیاست های خبری روابط عمومی استانداری خوزستان بر پایه استفاده از فناوری های نوین و بستر اینترنت  و تکریم خبرنگاران اتخاذ شده است.

وی افزود: به همین منظور بر اساس فراخوان عمومی از خبرنگاران برای ارسال آیدی اسکایپ، گروهی در این بستر تشکیل و نشست خبری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

رضوانی اضافه کرد: در سیاست های جدید خبری روابط عمومی استانداری بر استفاده از نرم افزارهای مختلف اطلاع رسانی برای پوشش خبری  بدون حضور خبرنگاران و عکاسان تا پایان غلبه بر ویروس کرونا تاکید شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار