مدیر تعاون روستایی خوزستان هشدار داد:

خرید گندم توافقی در خوزستان ممنوع است

تاریخ انتشار: شنبه 23 فروردین 1399 | 20:56 ب.ظ
خرید گندم توافقی در خوزستان ممنوع است مدیر تعاون روستایی خوزستان هشدار داد: خرید گندم توافقی در خوزستان ممنوع است مدیر تعاون روستایی خوزستان خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان را به صورت توافقی در درون شبکه تعاون روستایی استان ممنوع اعلام کرد. جمشید بنی فری افزود: به هیچ عنوان خرید گندم بصورت توافقی در سطح استان صورت نمی گیرد و تمام عملیات […]

مدیر تعاون روستایی خوزستان هشدار داد: خرید گندم توافقی در خوزستان ممنوع است
مدیر تعاون روستایی خوزستان خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان را به صورت توافقی در درون شبکه تعاون روستایی استان ممنوع اعلام کرد.
جمشید بنی فری افزود: به هیچ عنوان خرید گندم بصورت توافقی در سطح استان صورت نمی گیرد و تمام عملیات خرید گندم در سطح استان با توجه به دستورالعمل ابلاغی بصورت تضمینی خواهد بود
وی با اشاره به خرید گندم و کلزا تولیدی کشاورزان خوزستانی توسط دلالان و واسطه ها و خروج آن از استان و کشور نگرانی های زیادی ایجاد کرده است افزود: تعاون روستایی استان با جدیت مانع چنین اتفاق غیرقانونی خواهد شد.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: سازمان جهادکشاورزی خوزستان پیش از این از کشاورزان استان خواسته بود گندم و کلزای خود را به دلالان نفروشند و دسترنج خود را تحویل شبکه های تعاون روستایی و غله بدهند و وجه آن را به صورت نقدی دریافت کنند.
مدیر تعاون روستایی خوزستان افزود: طی نامه های ارسالی از سوی مدیریت تعاون روستایی و همچنین مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان به سایر روسای شهرستانها و همچنین مدیران عامل اتحادیه ها، خرید گندم به صورت توافقی را خارج از عرف و اصول تلقی می شود و چنین اقدامی ممنوع است.
بنی فری اظهار داشت: به طور قطع اگر گزارشی مبنی بر خرید توافقی گندم توسط عاملان تعاون روستایی در مراکز خرید مشاهده شود با خاطیان برخورد خواهد شد و انتظار می رود همه محصول گندم و کلزای تحویلی از کشاورزان در مراکز خرید در سامانه های مربوط به شرکت غله وخدمات بازرگانی ثبت شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار