سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

مردم همچنان «فاصله‌گذاری هوشمند» را رعایت کنند

تاریخ انتشار: شنبه 23 فروردین 1399 | 09:01 ق.ظ
مردم همچنان «فاصله‌گذاری هوشمند» را رعایت کنند سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به اینکه دوره اوج بیماری ادامه دارد، مردم همچنان «فاصله‌گذاری اجتماعی» و «فاصله‌گذاری هوشمند» را رعایت کنند.

فرهاد ابول نژادیان شامگاه جمعه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی از طریق سیمای خوزستان بر ادامه «فاصله‌گذاری اجتماعی» و «فاصله‌گذاری هوشمند» در استان تأکید کرد و افزود: غربالگری موارد مشکوک به کرونا ویروس از طریق مراکز جامع سلامت ۱۶ و ۲۴ ساعته در سطح استان در حال انجام است.

وی به تعداد افراد غربالگری شده از طریق سامانه سلامت در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سامانه سلامت غربالگری شده‌اند.

ابول نژادیان در همین رابطه افزود: در محدوده دانشکده‌های علوم پزشکی آبادان، بهبهان و شوشتر نیز به ترتیب ۵۵۷، ۲۰۲ و ۲۰۴ هزار نفر غربالگری شده‌اند.

وی افزود: موارد مشکوک خود اظهاری و غربالگری ثبت شده در سامانه سلامت از سوی کارشناسان ما در مراکز غربالگری به صورت منظم در حال پیگیری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: عملیات سالم‌سازی و گندزدایی محیط و همچنین ارائه آموزش‌های لازم به گروه‌های هدف با همکاری نیروهای داوطلب در حال انجام است.

وی در ادامه به رعایت «فاصله‌گذاری هوشمند» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دوره اوج بیماری ادامه دارد، مردم همچنان «فاصله‌گذاری اجتماعی» و «فاصله‌گذاری هوشمند» را رعایت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار