کشتارگاه‌های متخلف مرغ خوزستان‌ تعطیل و ابطال پروانه می شوند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 | 14:34 ب.ظ
کشتارگاه‌های متخلف مرغ خوزستان‌ تعطیل و ابطال پروانه می شوند معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: پروانه کسب کشتارگاه‌های مرغ خوزستان که به قوانین و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان عمل نکنند باطل خواهد شد.

سید نوراله حسن زاده روز سه‌شنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری این استان بیان کرد: کشتارگاه‌های متخلف در کنار باطل شدن پروانه تعطیل خواهند شد و از کشتارگاه‌های دیگر استان‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای کمک به صنعت مرغداری و حمایت از مرغداران تلاش داریم تا با انجام راهکارهای مختلف جلوی ضرر و زیان آنها گرفته شود.

وی گفت: از جمله مواردی که برای حمایت از مرغداران خوزستان در ستاد تنظیم بازار استان تصویب شده جلوگیری از ورود مرغ به استان و ممنوع شدن خرید و فروش مرغ در کشتارگاه‌های استان است.

حسن زاده ادامه داد: باید برای مقابله با تخلف در بخش کشتار و توزیع مرغ قوه قضاییه و دادستانی خوزستان ورود کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: متاسفانه برخی کشتارگاه‌ها فاکتورهایی با قیمت صوری تهیه ، و مرغ را با قیمت بسیار پایین‌تر از نرخ مصوب از مرغدار خریداری می‌کنند.

درخواست مرغداران برای فروش مرغ به کشتارگاه‌ها توسط اتحادیه

مدیرکل اقتصادی استانداری خوزستان نیز گفت:مرغداران تقاضا دارند برای جلوگیری از هرگونه تخلف در هنگام فروش مرغ به کشتارگاه ها اتحادیه مرغداران وظیفه این کار را برعهده بگیرد.

ارسلان شهنی افزود: اتحادیه مرغداران در کنار فروش مرغ به کشتارگاه‌ها بر توزیع آن نیز ورود خواهد کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار