تقدیر مشاور وزیر کشور از مجموعه فعالیت‌های اثربخش روابط عمومی استانداری خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 6 اردیبهشت 1399 | 14:12 ب.ظ
تقدیر مشاور وزیر کشور از مجموعه فعالیت‌های اثربخش روابط عمومی استانداری خوزستان تقدیر مشاور وزیر کشور از مجموعه فعالیت‌های اثربخش روابط عمومی استانداری خوزستان مشاور وزیر و مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور از مجموعه فعالیت‌های اثر بخش مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در جریان پیشگیری و اطلاع رسانی در دوره بحران کرونا تقدیر و تشکر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی […]

تقدیر مشاور وزیر کشور از مجموعه فعالیت‌های اثربخش روابط عمومی استانداری خوزستان

مشاور وزیر و مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور از مجموعه فعالیت‌های اثر بخش مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در جریان پیشگیری و اطلاع رسانی در دوره بحران کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان؛ محمد حسن انصادی در تقدیرنامه خود خطاب به مهندس سعید رضوانی آورده است: ۲ ماه مجاهدت در کنترل روند شیوع بیماری کرونا در سطح کشور با همراهی و همدلی مردم، فداکاری و ایثارگری پزشکان و کارکنان حوزه سلامت، هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و همت و تلاش مدیران و دست‌اندرکان در عرصه‌های مختلف، مقطعی درخشان را در زیست سیاسی و اجتماعی میهن عزیزمان؛ ایران رقم زده است.

در بخش دیگری از این تقدیرنامه آمده است: در این عرصه، نقش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان هماهنگ کننده روابط عمومی‌های مختلف استان خوزستان، در افزایش آگاهی‌های عمومی و تقویت روند اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در میدان مبارزه با کرونا بسیار موثر و برجسته بوده‌است.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور ادامه داد: براین اساس، لازم است از تلاش‌های جنابعالی و مجموعه همکاران عزیزم در آن اداره‌کل در هماهنگی ابعاد اطلاع‌رسانی و مدیریت تعامل با افکار عمومی در روند کنترل شیوع ویروس کرونا سپاسگزاری نمایم.

محمد حسن انصاری در بخش پایانی تقدیرنامه خود خطاب به مهندس رضوانی آورده است: اطمینان دارم با تقویت تدابیر، نوآوری و بهره‌گیری هرچه بیشتر از ابزار رسانه‌ای موثر و تقویت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی آن استان، آگاهی‌های پیشگیرانه نسبت به این بیماری و آثار آن، گسترش یافته و اطمینان افکار عمومی به کارآمدی دستگاه‌های اجرایی استان، در مواجهه با بحران در شرایط مطلوب قرار خواهد گرفت. توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران محترم را از محضر پروردگار مسالت دارم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار