کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح پاکسازی روز گذشته اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 6 اردیبهشت 1399 | 15:05 ب.ظ
کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح پاکسازی روز گذشته اهواز کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح پاکسازی روز گذشته اهواز فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان در روز گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبر گفت:درراستای ارتقای امنیت اجتماعی و رسیدگی […]

کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح پاکسازی روز گذشته اهواز
فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان در روز گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبر گفت:درراستای ارتقای امنیت اجتماعی و رسیدگی به مطالبات شهروندان،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با فروشندگان مواد مخدر،در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.
وی تصریح کرد:مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز در اجرای این طرح موفق شدند،با انجام اقدامات اطلاعاتی،هویت توزیع‌کنندگان مواد مخدر آن مناطق را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی ۱۰ سوداگر مرگ را در این خصوص دستگیر کنند.
سرهنگ دالوند بیان داشت:در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان در مجموع ۷ کیلو و ۱۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان اظهار داشت:در راستای اجرای این طرح ۱۶ معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد داده شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار