پیام تبریک شهردار اهواز به مناسبت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها

تاریخ انتشار: سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 | 11:13 ق.ظ
پیام تبریک شهردار اهواز به مناسبت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها برگ برگ تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین به نام خادمان و ایثارگران این نظام و این خاک است. نهم اردیبهشت ماه نیز از جمله روزها و فرصتهای مغتنمی است که در آن می توان خدمات، تلاشها و حضور خستگی ناپذیر فعالان عرصه اجتماعی و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ارج […]

برگ برگ تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین به نام خادمان و ایثارگران این نظام و این خاک است.

نهم اردیبهشت ماه نیز از جمله روزها و فرصتهای مغتنمی است که در آن می توان خدمات، تلاشها و حضور خستگی ناپذیر فعالان عرصه اجتماعی و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ارج نهاد و پاس داشت.

بی شک یکی از ارزشمندترین اعمال و یکی از توصیه های موکد دین مبین اسلام که در قرآن نیز از آن یاد شده مسئله مشورت و همفکری در امور است
تاسیس شوراهای اسلامی به نوبه خود زمینه ساز تحقق این توصیه دینی و حضور ملموس و عینی مردم در تعیین سرنوشت خویش و مشارکت هرچه بیشتر در مسائل اجتماعی، سیایِی اقتصادی و … جامعه خویش است.
البته این حضور مرهون کوشش های اعضای شوراها در راستای تحقق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها را خدمت اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه ((خدمت خالصانه و بی منت)) به مردم پویا و شکوفا شود.

موسی شاعری
شهردار اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار