راه اندازی کتابخانه دیجیتال شهرداری

تاریخ انتشار: جمعه 19 اردیبهشت 1399 | 23:22 ب.ظ
راه اندازی کتابخانه  دیجیتال  شهرداری کشاورزی پرس داود دارابی شهردار خرمشهر اظهار کرد؛ نخستین کتابخانه دیجیتال شهرداری خرمشهر با بارگذاری کتاب‌های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی، تاریخی ، آموزشی و … در سایت شهرداری خرمشهر به آدرس khorramshahr.ir در قسمت «کتابخانه» راه اندازی شده است. او افزود: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به راحتی می‌توانند به صورت رایگان از کتاب‌های این […]

کشاورزی پرس

داود دارابی شهردار خرمشهر اظهار کرد؛ نخستین کتابخانه دیجیتال شهرداری خرمشهر با بارگذاری کتاب‌های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی، تاریخی ، آموزشی و … در سایت شهرداری خرمشهر به آدرس khorramshahr.ir در قسمت «کتابخانه» راه اندازی شده است.

او افزود: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به راحتی می‌توانند به صورت رایگان از کتاب‌های این کتابخانه استفاده کنند.

شهردار خرمشهر به روز رسانی و ارتقای کمی وکیفی این کتابخانه را گام دوم اجرای این طرح اعلام کرد و گفت: کتاب‌ها به صورت روزانه افزایش و به روز رسانی می‌شوند تا نه تنها شهروندان بلکه مردم سراسر کشور بتوانند از خدمات این کتابخانه بهره مند شوند.

دارابی، افزایش سرانه مطالعه را هدف اصلی از راه اندازی این کتابخانه دانست و بیان کرد: کتاب مایه آرامش روحی و سبب افزایش علم و آگاهی انسان می‌شود و باید تلاش کرد تا سرانه مطالعه را در کشور افزایش داد و شهرداری خرمشهر بر همین اساس این اقدام مهم را در دستور کار خود قرار داد.

او افزود: با اقداماتی همچون راه اندازی کتابخانه دیجیتال، کتاب راحت تر و بدون هزینه و اتلاف وقت در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرند تا مردم از فرصت در خانه ماندن برای مطالعه استفاده کنند.منبع: باشگاه خبرگزاری جوان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار