پیش بینی خرید بیش از ۷۵ هزار تن گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 20 اردیبهشت 1399 | 09:43 ق.ظ
پیش بینی خرید بیش از ۷۵ هزار تن گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان اهواز کشاورزی پرس رئیس اداره تعاون روستایی اهواز از احتمال خرید بیش از ۷۵ هزار تن گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان شهرستان اهواز خبر داد. پرویز جلالی  بیان کرد: کار خرید گندم و کلزا از فروردین‌ماه امسال در دو مرکز خرید گندم و ۴ مرکز خرید کلزا آغاز شده است و روند خرید نسبت به سال گذشته با […]

کشاورزی پرس
رئیس اداره تعاون روستایی اهواز از احتمال خرید بیش از ۷۵ هزار تن گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان شهرستان اهواز خبر داد.

پرویز جلالی  بیان کرد: کار خرید گندم و کلزا از فروردین‌ماه امسال در دو مرکز
خرید گندم و ۴ مرکز خرید کلزا آغاز شده است و روند خرید نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده است.

وی افزود: در زمینه خرید کلزا نسبت به مشابه سال گذشته با رشد صددرصدی مواجه شده‌ایم و هنوز خرید این محصول استراتژیک ادامه دارد و تاکنون رقمی بالغ‌بر دو هزار و ۳۴۸ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی اهواز اظهار کرد: در گندم هم نسبت به مشابه قبل با افزایش ۱۰ درصدی خرید روبه‌رو بوده‌ایم به نحوی که تاکنون ۴۲ هزار تن گندم خریداری شده است و این روند در پیک خود است و ادامه دارد.

جلالی در پایان گفت: پیش‌بینی ما برای خرید گندم در سال زراعی جاری ۷۵ هزار تن و در کلزا دو هزار و ۵۰۰ تن است که امیدواریم بتوانیم با فعالیت شبانه‌روزی سایر همکاران به این مهم دست یابیم.منبع:خبرگزاری مهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار