وزیر جهاد کشاورزی از آمادگی کامل این وزارتخانه برای مبارزه با آفات و بیماری‌های گندم خبر داد

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 | 09:38 ق.ظ
وزیر جهاد کشاورزی از آمادگی کامل این وزارتخانه برای مبارزه با آفات و بیماری‌های گندم خبر داد کشاورزی پرس کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نشست بررسی روند اقدامات مبارزه با بیماری‌های گندم اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع مبارزه با آفات و بیماری‌های گندم، لازم است در خصوص اقدامات انجام شده، گزارشی تهیه و به هیأت دولت ارائه شود. وی ادامه داد: در گزارش مذکور باید عنوان شود که این بیماری هر […]

کشاورزی پرس

کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نشست بررسی روند اقدامات مبارزه با بیماری‌های گندم اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع مبارزه با آفات و بیماری‌های گندم، لازم است در خصوص اقدامات انجام شده، گزارشی تهیه و به هیأت دولت ارائه شود.

وی ادامه داد: در گزارش مذکور باید عنوان شود که این بیماری هر چند وقت یک بار در کشور به وجود می‌آید و ناوگان وزارت جهاد کشاورزی چه میزان آمادگی دارد.

خاوازی با تاکید بر یادآوری اقدامات انجام شده در گزارش، تصریح کرد: همچنین باید در این گزارش میزان حمایت‌های لازم نیز ذکر شود.

وی با بیان این که گزارش اقدامات انجام شده برای مبارزه با بیماری‌های گندم احتمالاً در جلسه هیأت دولت فردا مطرح خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: با همکاری سازمان حفظ نباتات کشور و رؤسای جهاد کشاورزی استان‌ها از با مهار آفات و بیماری‌های گندم از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به صحبت‌های روز چهارشنبه هفته گذشته مقام معظم رهبری درباره محصولات اساسی به ویژه گندم و تولید آن، اذعان کرد: ما پیش‌بینی تولید را بر اساس گزارش‌های مجری طرح گندم منتقل کردیم و امیدواریم محقق شود.منبع: خبرگزاری مهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار