نماینده مردم اهواز در مجلس:

زیبنده نیست خوزستان هنوز مشکل آب داشته باشد

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 خرداد 1399 | 14:50 ب.ظ
زیبنده نیست خوزستان هنوز مشکل آب داشته باشد نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با تاکید بر اینکه مشکلاتی که در استان خوزستان وجود دارد، ناشی از مدیریت است، گفت: امروز زیبنده نظام و در شان مردم استان نیست که هنوز در مساله آب مشکل جدی داریم.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار درخصوص اولویت‌های مجلس یازدهم، اظهار کرد: قطعا مجلس باید با اشراف بر امور و کارشناسی شده، اولویت‌ها را مشخص کند. در حوزه استانی و ملی، اولویت‌های مجلس یازدهم قطعا بحث اقتصاد و فرهنگ است.

وی ادامه داد: اولویت اول ما در حوزه‌ استان نیز بحث معیشت مردم و کاهش مشکلات اقتصادی است. همچنین در کنار آن مسائل فرهنگی کشور نیز در اولویت است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حوزه اقتصاد و فرهنگ آن چیزی که مربوط به وظایف مجلس است را اولویت قرار دادیم و قطعا یکی از ابزاری را که قانون در اختیار مجلس گذاشته، نظارت بر امور و بررسی مسائل مربوط به آن است.

حسینی با تاکید بر اینکه مشکلاتی که در استان خوزستان داریم، ناشی از مدیریت است، تصریح کرد: ما در استان خوزستان نیاز به مدیریت کارآمد، قوی و جهادی داریم تا بتوانیم مشکلات را با قدرت و قاطعیت حل کنیم. در استان هنوز در مسائل زیرساختی و نیازهای اولیه مردم مشکل داریم. امروز زیبنده نظام و در شان مردم استان نیست که ما هنوز در مساله آب مشکل جدی داریم.

وی ادامه داد: در استان تنها یک منطقه مشکل آب ندارد، بلکه علاوه بر مناطق روستایی، در مناطق شهری نیز مشکل آب داریم. یکی از مسائل دیگر، بحث راه‌های روستایی است. علاوه بر این باید به اشتغال جوانان و کشاورزی  نیز رسیدگی کرد؛ با توجه به اینکه استان خوزستان یکی از استان‌های مستعد در کشاورزی است که قطعا به اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی کمک خواهد کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: امیدواریم به کمک سایر نمایندگان استان، با وحدت و انسجام و ارتباط خوبی که با مدیریت مجلس ایجاد شده، بتوانیم در رفع مشکلات و موانعی که در راه تحقق این اهداف است، گام برداریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار