کالاهای اساسی به منظور تعدیل قیمت ها در بازار توزیع شده است

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 خرداد 1399 | 19:19 ب.ظ
کالاهای اساسی به منظور تعدیل قیمت ها در بازار توزیع شده است رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سازمان صمت استان در یک ماه اخیر با توزیع کالای اساسی تلاش داشت تا قیمت این کالاها در استان تعدیل و از افزایش قیمت آن ها جلوگیری کند. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سازمان صمت استان در یک ماه اخیر با توزیع کالای اساسی […]

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سازمان صمت استان در یک ماه اخیر با توزیع کالای اساسی تلاش داشت تا قیمت این کالاها در استان تعدیل و از افزایش قیمت آن ها جلوگیری کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سازمان صمت استان در یک ماه اخیر با توزیع کالای اساسی تلاش داشت تا قیمت این کالاها در استان تعدیل و از افزایش قیمت آن ها جلوگیری کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان امیرحسین نظری بیان کرد: در یک ماه اخیر کالاهای اساسی همچون برنج هندی ۱۱۲۱،شکر ،روغن ، گوشت قرمز ، مرغ و خرما به منظور تعدیل قیمت ها در بازار توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این کالاهابا قیمت تنظیم بازار در بازار عرضه شده است افزود: میزان سهمیه اختصاصی برنج هندی پنج هزار و ۷۳۱ تن بود که سه هزار و ۲۰۷ تن آن توزیع شد.

وی افزود: با وجود تعطیلی‌های مختلف و اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تلاش شد که توزیع کالا به خوبی در بازار انجام شود تا مردم در تامین این کالاها با مشکلی مواجه نشوند.

نظری میزان سهمیه اختصاصی شکر در یک ماه اخیر در استان را سه هزارو ۴۵ تن عنوان کرد و گفت: از این میزان ۲ هزار و ۹۶۰تن توزیع شد و میزان سهمیه روغن به استان نیز سه هزار و ۴۵ تن بود که به طور کامل توزیع گردید.

وی میزان سهمیه گوشت قرمز را ۹۱۴ تن و گوشت مرغ را یک هزار و ۵۲۳ تن اعلام کرد و گفت : در این خصوص نیز ۷۸ تن گوشت قرمز و ۱۳ تن گوشت مرغ در استان توزیع شد .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار