مشارکت ۸۲ درصدی رسانه های خوزستان در انتخابات خانه مطبوعات

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 خرداد 1399 | 19:47 ب.ظ
مشارکت ۸۲ درصدی رسانه های خوزستان در انتخابات خانه مطبوعات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مشارکت ۸۲ درصدی رسانه ها،در انتخابات خانه مطبوعات استان خبر داد.

محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: انتخابات خانه مطبوعات خوزستان امروز ۲۷ خردادماه همزمان با سایر استان ها از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهر به صورت الکترونیکی با نظارت این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: از مجموع ۲۹۵ عضو خانه مطبوعات خوزستان، تعداد ۲۳۹ نفر در رای گیری شرکت کردند که این میزان مشارکت قریب به ۸۲ درصد را رقم زده است.

جوروند ادامه داد: پس از رای گیری، اعضاء اصلی و علی البدل هیأت مدیره با اکثریت آرا برای مدت ۳ سال و بازرسان قانونی برای مدت یکسال انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: رضا علیجانی،غلامرضا فروغی نیا،فاطمه زورمند،عباس مطر،نوال مدحجی،افتخار فرج و مجید منادی بعنوان اعضای هیأت مدیره و محمد رضا ایزدی، مصطفی حلالی،حسن سیلاوی،حسن فارسی زاده و اکبر بهاری بعنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.

وی همچنین اعضای اصلی بازرسان خانه مطبوعات خوزستان را حسن سعیدی و رضا عزیزی نیا و عضو علی البدل آن را سید عزت الله موسوی نسب عنوان کرد.

جوروند در پایان انتخاب اعضای هیأت مدیره، بازرسان و اعضای علی البدل خانه مطبوعات خوزستان را که برگرفته از اعتماد جامعه مطبوعاتی استان است را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: در سایه همدلی با رویکرد خدمت صادقانه و بر پایه اخلاق روزنامه نگاری و تدبیر و با پشتوانه اعتماد جمع کثیری از اصحاب رسانه شاهد رشد، پیشرفت و ارتقای روزافزون این تشکل مدنی و اعضای پرتلاش آن باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار