تغییر و تحولات موجب چابک سازی و تعالی سازمانی می شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 12 تیر 1399 | 13:19 ب.ظ
تغییر و تحولات موجب چابک سازی و تعالی سازمانی می شود عبد علی ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی روز دوشنبه دوم تیرماه با حضور در کشت و صنعت امام خمینی(ره) از ایستگاه پمپاژ و مزارع نیشکر این واحد بازدید نمودند. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی درحاشیه این بازدید با اشاره به تغییرات در سطوح مدیریتی کشت و صنعت امام خمینی(ره) […]

عبد علی ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی روز دوشنبه دوم تیرماه با حضور در کشت و صنعت امام خمینی(ره) از ایستگاه پمپاژ و مزارع نیشکر این واحد بازدید نمودند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی درحاشیه این بازدید با اشاره به تغییرات در سطوح مدیریتی کشت و صنعت امام خمینی(ره) بیان داشت: امروزه مسأله‌ی تغییر و تحول یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی در هر سیستم کاری است که هر سازمانهای و بقا و دوام خود را وابسته به آن می دانند و به بیان دیگر در عصر حاضر، تحول، بازسازی و نوسازی یکی از ابعاد مهم سلامت سازمانی می باشد.

آقای دکتر ناصری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، گفت: یکی ازبرنامه های اصلی و مدون ما در شرکت توسعه نیشکر گذر از مشکلات و تمرکز بر افزایش تولید است که  ان شاا… بخشی از این اهداف با بهره گیری از نیروهای متخصص و پویا به سرعت به مرحله اجرا در آمده و شاهد شکوفایی و بالندگی در کلیه بخش های شرکت توسعه نیشکر در آینده نزدیک خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر در پایان بیان داشت: از زحمات آقای مهندس ماکنالی بابت زحمات چندین ساله در بخش کشاورزی، همچنین مهندس عبادیان در بخش تجهیزات، آقای عسکری در بخش حراست و آقای پورهنگ در قسمت بازرگانی قدردانی می نمایم و برای همه مدیران و پرسنل خدوم مجموعه بزرگ توسعه نیشکر آرزوی موفقیت وسربلندی می نمایم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار