مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان: کارگاه تولید ماسک در بقعه علی بن مهزیار راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: شنبه 14 تیر 1399 | 08:46 ق.ظ
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان: کارگاه تولید ماسک در بقعه علی بن مهزیار راه‌اندازی شد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با اشاره به تولید روزانه ۵۰۰۰ ماسک در استان گفت: کارگاه تولید ماسک در بقعه علی بن مهزیار در استان راه‌اندازی شد.

مرتضی خاکباز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تدابیری که استاندار و مسئولان در استان خوزستان برای مبارزه با ویروس کرونا انجام دادند، مقرر شده در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی مانند مساجد از مراسم‌هایی که موجب تجمع می‌شود، جلوگیری شود.
وی افزود: با تعطیلی اولیه این اماکن و در راستای مبارزه با ویروس کرونا و با بهره‌گیری از فضاهای موجود و همچنین با توجه به کمبود لوازم بهداشتی از جمله ماسک، اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با همکاری بنیاد احسان مرتبط با ستاد فرمان امام اقدام به تولید ماسک با همکاری بانوان نیکوکار کرده است.
خاکباز با اشاره به اینکه روزانه ۵ هزار ماسک در بقعه علی بن مهزیار تولید می‌شود، تصریح کرد: تولید این ماسک‌ها تا زمان ریشه‌کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ماسک‌های تولید شده به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، گفت: در این کارگاه اکنون ۳۰ نفر در حال تولید ماسک هستند که در صورت نیاز این تعداد افزایش خواهد یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار