واکنش رئیس انجمن خوزستان؛

گرانی کود شیمیایی کشاورزان را از پا خواهد انداخت/گرانی کود شیمیایی عرصه تولید را به روی برنج کاران تنگ خواهد کرد!

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 مرداد 1399 | 12:48 ب.ظ
گرانی کود شیمیایی کشاورزان را از پا خواهد انداخت/گرانی کود شیمیایی عرصه تولید را به روی برنج کاران تنگ خواهد کرد! محمد سواری رئیس انجمن برنج خوزستان در واکنش به گران شدن کود شیمیایی در روزهای اخیر، اظهار داشت؛ گران شدن کود شیمیایی آن هم در زمان کشت های تابستانه و نیاز به کود دهی؛ کشاورزان را شوکه کرده و آنها را از پا خواهد انداخت. به گزارش روابط عمومی انجمن برنج خوزستان؛ محمد سواری تاکید […]

محمد سواری رئیس انجمن برنج خوزستان در واکنش به گران شدن کود شیمیایی در روزهای اخیر، اظهار داشت؛ گران شدن کود شیمیایی آن هم در زمان کشت های تابستانه و نیاز به کود دهی؛ کشاورزان را شوکه کرده و آنها را از پا خواهد انداخت.

به گزارش روابط عمومی انجمن برنج خوزستان؛ محمد سواری تاکید کرد: گرانی کود شیمیایی تاثیر مستقیمی در بالا رفتن هزینه های تولید خواهد گذاشت و به طبع آن در افزایش قیمت محصول تولیدی نیز موثر خواهد بود و گرانی برنج را در پی خواهد داشت.

وی تصریح نمود :در سال جهش تولید؛ بازی با قیمت نهاده های کشاورزی ما را از اهداف جهش تولید دور می دارد و لطمه ای شدید بر توان دست اندرکاران تولید صنعت کشاورزی وارد خواهد آورد.

سواری افزود: اتخاذ چنین تدبیری از سوی برخی متولیان امر در بخش کشاورزی، موازی با منویات حکیمانه رهبری و تاکید ایشان جهت جهش تولید می باشد.

رئیس انجمن برنج خوزستان تصریح کرد: افزایش قیمت کود؛ غالبا به تولید کنندگان و مصرف کنندگان آسیب خواهد زد که این عملکرد مشروعیت و مقبولیت ندارد و الله بالمرصاد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار