نماینده ولی فقیه در خوزستان:

با تلاش جهادگونه امسال شاهد جهش تولید در مجموعه توسعه نیشکر هستم

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 مرداد 1399 | 23:33 ب.ظ
با تلاش جهادگونه امسال شاهد جهش تولید در مجموعه توسعه نیشکر هستم نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ایران در کیفیت تولیدات داخلی جایگاه مناسبی دارد، گفت: باید از تولیدات داخلی حمایت کرد تا مردم به سمت استفاده از تولیدات داخل کشور که محصول مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی است، سوق پیدا کنند. حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، در حاشیه بازدید از کشت و صنعت امام […]

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ایران در کیفیت تولیدات داخلی جایگاه مناسبی دارد، گفت: باید از تولیدات داخلی حمایت کرد تا مردم به سمت استفاده از تولیدات داخل کشور که محصول مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی است، سوق پیدا کنند.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، در حاشیه بازدید از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و کارخانه تولید MDF لوح سبز جنوب از شرکت‌های تابعه مجموعه شرکت توسعه نیشکر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت‌های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن از جمله کارخانه تولید MDF، الکل‌سازی و… مصداق عینی شعار “ما می‌توانیم” هستند.

وی افزود: در چهل و یک سال عمر انقلاب اسلامی، در کنار پیشرفت در صنایع دفاعی و علوم مختلف، پیشرفت و توسعه در سایر صنایع تولیدی نیز محقق شده و با عبور از تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی، شکوفایی در تولید رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، تصریح کرد: امسال با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاهد جهش تولید در مجموعه توسعه نیشکر خواهیم بود و امیدواریم این شعار رهبری در مجموعه نیشکر محقق شود.

موسوی‌فرد بیان کرد: مجموعه بزرگ شرکت‌های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سایه تلاش‌های جهادگونه مدیریت و کارکنان توانسته است از بحران‌هایی نظیر سیلاب سال ۹۸ و خشکسالی تابستان ۹۷ گذر کند و خوشبختانه اکنون شرایطی مهیا شده است که نتیجه آن جهش در تولید شکر و سایر صنایع جانبی است.

وی با اشاره به تولید MDF در شرکت لوح سبز کشت و صنعت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: کارخانه تولید MDF لوح سبز جنوب روندی رو به جلو و در مسیر پیشرفت قرار دارد و در این سال که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، انتظار داریم شاهد تحقق شعار رهبری در این مجموعه باشیم.

امام جمعه اهواز گفت: در گذشته شرکت لوح سبز جنوب حقوق عقب افتاده و مشکلات عدیده‌ای داشت اما با غیرت ایرانی و تلاش شبانه‌روزی توانسته است پیشرفت خوبی ایجاد کند و به تولید بپردازد.

موسوی‌فرد گفت: کشور ایران در کیفیت تولیدات داخلی جایگاه مناسبی دارد. باید از تولیدات داخلی حمایت کرد تا مردم به سمت استفاده از تولیدات داخل کشور که محصول مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی است، سوق پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: اگر بخواهیم ایرانی سربلند داشته باشیم و در منطقه شاهد اشتغال و رونق اقتصادی باشیم باید از کالای تولید داخل حمایت کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار