شاعری شهردار اهواز: پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه در سه شیفت کاری در حال اجراست

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 مرداد 1399 | 09:07 ق.ظ
شاعری شهردار اهواز: پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه در سه شیفت کاری در حال اجراست شهردار اهواز ضمن بازدید از پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه گفت: پیرو وعده داده شده با سرعت بسیار مطلوب و در سه شیفت کاری در حال اجراست. وی افزود: تا کنون نزدیک به یک چهارم شمعهای پروژه اجرا شده است و اکنون در مرحله قالب بندی ستون هایی که شمعهای آنها اجرا شده است، قرار […]

شهردار اهواز ضمن بازدید از پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه گفت: پیرو وعده داده شده با سرعت بسیار مطلوب و در سه شیفت کاری در حال اجراست.

وی افزود: تا کنون نزدیک به یک چهارم شمعهای پروژه اجرا شده است و اکنون در مرحله قالب بندی ستون هایی که شمعهای آنها اجرا شده است، قرار داریم.

شاعری ادامه داد: به امید خدا این پروژه بزرگ با سرعت بسیار به سمت تکمیل پیش می رود و برای اولین باردر اهواز شاهد اجرای یک پروژه بزرگ طبق زمان بندی پیش بینی شده و شاید حتی زودتر از آن خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به همکاران در معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز و مهندسان و تکنیسین های تلاشگر مجری توانمند پروژه که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاست خداقوت می گویم، این مسیر ادامه خواهد داشت. هدف ما حرکت به سوی اهواز نوین است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار