مدافعان سلامت در این شرکت تقدیر شدند

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 شهریور 1399 | 09:47 ق.ظ
مدافعان سلامت در این شرکت تقدیر شدند در آیینی از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران، مدافعان سلامت در این شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که روز سه شنبه (۱۰ تیرماه) در سایت پشتیبانی اعزام کارکنان به مناطق عملیاتی برگزار شد، شماری از مدیران، روسأ و نمایندگان بخش های عملیاتی و ستادی شرکت و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) حضور داشتند.

در این آیین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت با بزرگداشت ایام دهه کرامت و تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، از خدمات بی دریغ کادر بهداشت و درمان شرکت به عنوان مدافعان سلامت قدردانی کرد.

علی سالمی گفت: با شیوع ویروس خطرناک کرونا اداره فوریت های پزشکی شرکت با همراهی و همگامی سایر بخش های مرتبط در یک حرکت منسجم و هماهنگ با ستاد ملی مقابله با کرونا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و ستاد مقابله با کرونا در شرکت اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با بیماری کووید – ۱۹ را در سرفصل برنامه های خود قرار داد.

وی افزود: فرهنگ سازی، آموزش فردی و جمعی، اجرای پروتکل ها و ابلاغیه های بهداشتی همسو با تأمین نیازهای تجهیزاتی و ملزومات موجب شد تا بخش های عملیاتی و اقماری این شرکت با وجود گستره مناطق عملیاتی و پراکندگی جغرافیایی، بدون کوچکترین وقفه نسبت به انجام وظایف و برنامه های تبیین شده شرکت مبادرت نمایند.

سالمی اظهار کرد: خدمات مستمر ارایه شده از سوی پزشکان، پرستاران، تکنسین های پزشکی و سایر همکاران در این حوزه در جهت حفظ سلامت کارکنان، جای تحسین و تقدیر دارد.

در حاشیه این آیین مدیر منابع انسانی شرکت نیز ضمن تقدیر از مجموعه دست اندرکاران حفظ سلامت کارکنان به ویژه کادر فوریت های پزشکی شرکت از پایگاه مقاومت بسیج شرکت در انجام وظایف محوله در حوزه سلامت و مسئولیت های اجتماعی قدردانی نمود.

فرشید ممبینی گفت: همکاری بخش های عملیاتی، پشتیبانی و ستادی در رعایت الزامات فردی و اجتماعی باعث شده که عملکرد این شرکت در موضوع اقدامات پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونا مطلوب ارزیابی گردد به طوری که فعالیت های عملیاتی بدون کوچکترین وقفه استمرار یابد.

پریسا قاسمی رئیس فوریت های پزشکی مدیریت منابع انسانی شرکت نیز با این توضیح که در این بخش بالغ بر ۳۰۰ نفر پزشک، پرستار و تکنیسین مشغول بکار هستند ، گفت: خدمات این امور در شرایط فعلی به صورت شبانه روزی در موقعیت های عملیاتی، اردوگاه ها و دکل های حفاری در خشکی و دریا با تلاش مضاعف صورت می گیرد تا برنامه های صنعت نفت در بخش حفاری چاه های نفت و گاز طبق روال معمول دنبال شود.

در این آیین از سوی بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران ضمن ادای احترام به پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کشور خاصه تلاشگران عرصه سلامت شرکت حاضر در مراسم ، با اهدا شاخه های گل و لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار