رئیس فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران؛

شیوع بیماری کووید – ۱۹ به طور کامل تحت کنترل و شرکت در وضعیت سفید قرار دارد

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 شهریور 1399 | 09:46 ق.ظ
شیوع بیماری کووید – ۱۹ به طور کامل تحت کنترل و شرکت در وضعیت سفید قرار دارد رئیس فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با همکاری و همیاری مجموعه کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی، شیوع بیماری کووید – ۱۹ به طور کامل تحت کنترل است و بنا به اعلام سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت این شرکت در وضعیت سفید قرار دارد.

رئیس فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با همکاری و همیاری مجموعه کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی، شیوع بیماری کووید – ۱۹ به طور کامل تحت کنترل است و بنا به اعلام سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت این شرکت در وضعیت سفید قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران پریسا قاسمی با اشاره به بسیج امکانات و تامین به موقع تجهیزات مورد نیاز برای ارایه خدمات بهداشتی به کارکنان اعم از عملیاتی و ستادی، افزود: دستورالعمل ها و ابلاغیه های صادره در زمینه اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس کرونا در این شرکت با جدیت و وسواس خاصی دنبال می شود.

وی اظهار کرد: ستاد مبارزه با کرونا در شرکت که همسو با ستاد ملی کرونا، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به ابلاغ پروتکل ها و پیگیری راهکارها و اجرای الزامات در این ارتباط تحت نظارت مستقیم مدیرعامل محترم ،پی جوی وظایف ترسیم شده می باشد موجب شتاب بخشی در گردش اطلاعات و ارزیابی و بررسی های فنی فعالیت ها در این مبحث گردیده است.

قاسمی با تاکید بر استمرار اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس کرونا گفت: با وجود گستردگی دامنه عملیاتی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی چند استان کشور، در نتیجه تلاش های صورت گرفته و فرهنگ سازی مناسب شاهد کنترل بیماری خاصه در موقعیت های دستگاه های حفاری هستیم.

رئیس فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران غربالگری نزدیک به ۴۵ هزار مورد کارکنان اقماری و ماموران هنگام تردد در دستگاه ها، فضاهای کارگاهی و ادارات ستادی، تامین و توزیع بیش از ۳۵۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی دست و سطح و فراتر از ۳۱ هزار مورد گندزدایی اماکن اداری، پشتیبانی، عملیاتی و مسکونی سازمانی را بخشی از فعالیت های فیزیکی در این ارتباط برشمرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار