رییس اداره تعاونی روستایی شهرستان شوشتر:

حدود ۲۶ میلیارد ریال طلب گوجه کاران شوشتر پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 شهریور 1399 | 10:42 ق.ظ
حدود ۲۶ میلیارد ریال طلب گوجه کاران شوشتر پرداخت می‌شود ابوالقاسم زراعتکار در این زمینه به خبرنگار گفت: خرید گوجه در شهرستان شوشتر حمایتی بوده و هنوز اعتبار آن برای پرداخت به کشاورزان تامین نشده و در صورت تامین اعتبار پرداخت می شود. وی افزود: طلب کشاورزان شوشتر حدود ۲۶ میلیارد ریال است که مسئولان شهرستان و استان در حال تخصیص و جذب اعتبار لازم […]

ابوالقاسم زراعتکار در این زمینه به خبرنگار گفت: خرید گوجه در شهرستان شوشتر حمایتی بوده و هنوز اعتبار آن برای پرداخت به کشاورزان تامین نشده و در صورت تامین اعتبار پرداخت می شود.

وی افزود: طلب کشاورزان شوشتر حدود ۲۶ میلیارد ریال است که مسئولان شهرستان و استان در حال تخصیص و جذب اعتبار لازم برای پرداخت به کشاورزان هستند .

رییس اداره تعاونی روستایی شهرستان شوشتر گفت : مدارک و اسناد کشاورزان توسط تعاونی روستایی از قبل در سامانه ثبت شده است.

خرید حمایتی گوجه از خرداد ماه امسال توسط تعاونی روستایی آغاز شد و قرار بود به ازای هر کیلوگرم گوجه، چهار هزار ریال به گوجه کاران استان پرداخت شود که در شوشتر تاکنون چنین پرداختی صورت نگرفته است .

یکی از کشاورزان گوجه کار شوشتر در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت : بیش از ۲ ماه از وعده تعاونی روستایی برای پرداخت طلب کشاورزان می گذرد اما تا کنون نسبت به پرداخت آن اقدامی انجام نشده است.

محمد سبزی پور افزود : قرار بود به ازای هر کیلوگرم چهار هزار ریال توسط کارخانه مجید و چهار هزار ریال هم توسط تعاونی روستایی به ما پرداخت شود که کارخانه مجید با کسر دوهزار ریال بابت پول سبد و کرایه ماشین ، بقیه بدهی خود را پرداخت کرده است.

وی گفت : پیگیری های زیادی تا الان انجام داده ایم اما متاسفانه جواب قانع کننده ای به ما نداده اند.

شهرستان شوشتر با داشتن خاک حاصلخیز و آب فراوان از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در خوزستان است.
سالانه حدود ۵۵۰ هزارتن محصول کشاورزی در شوشتر تولید می‌شود.در شهرستان شوشتر بیش از ۷۵ هزار هکتار زمین کشاورزی آبی و دیم وجود دارد.
شهرستان شوشتر دارای سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه است که مرکز آن در ۸۹ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

ایرنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار