سرمایه گذاری ۷۳ میلیون یورویی در امیدیه و رامشیر

تاریخ انتشار: شنبه 22 شهریور 1399 | 10:56 ق.ظ
سرمایه گذاری ۷۳ میلیون یورویی در امیدیه و رامشیر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: برای اجرای بسته‌ی قراردادی مارون ۲ و ۵ درچارچوب طرح نگهداشت و افزایش تولید در امیدیه و رامشیر، ۷۳ میلیون یورو اختصاص یافت. مهندس احمد محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: این بسته یکی از بسته‌های طرح نگهداشت و افزایش تولید موسوم به طرح توسعه […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: برای اجرای بسته‌ی قراردادی مارون ۲ و ۵ درچارچوب طرح نگهداشت و افزایش تولید در امیدیه و رامشیر، ۷۳ میلیون یورو اختصاص یافت.

مهندس احمد محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: این بسته یکی از بسته‌های طرح نگهداشت و افزایش تولید موسوم به طرح توسعه ۲۸ مخزن است که شامل ۶ پروژه روسطحی و حفاری ۱۴حلقه چاه توسعه‌ای و تعمیری است.

وی افزود: ۴ درصد از اعتبار اختصاص یافته برای بسته‌ی قراردادی مارون ۲ و ۵ به میزان ۲.۹۲ میلیون یورو برای پروژه‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی و امور زیربنایی این منطقه، صرف خواهد شد.

مهندس محمدی تصریح کرد: برای تحقق این هدف باید مسئولان اجرایی، همکاری لازم را به عمل آورند تا طرح مطابق برنامه زمانبندی اجرا و به موازات آن تعهدات حوزه مسئولیت اجتماعی نیز محقق شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار