۷۰۰ کامیون صادراتی از مرز چذابه وارد عراق شده است/ بلاتکلیفی کامیون‌های حامل گوجه‌فرنگی

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 شهریور 1399 | 11:28 ق.ظ
۷۰۰ کامیون صادراتی از مرز چذابه وارد عراق شده است/ بلاتکلیفی کامیون‌های حامل گوجه‌فرنگی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: در دو ماه گذشته بیش از ۷۰۰کامیون صادراتی از طریق مرز چذابه وارد عراق شده که شامل سیمان سفید، گچ، سنگ مرمر و مواد خوراکی بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: در دو ماه گذشته بیش از ۷۰۰کامیون صادراتی از طریق مرز چذابه وارد عراق شده که شامل سیمان سفید، گچ، سنگ مرمر و مواد خوراکی بوده است.
شهلا عموری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: میزان صادرات از مرزهای زمینی خوزستان بیشتر از نوع مواد غیرنفتی بوده است.

وی با اشاره حجم مبادلات از مرز چذابه افزود: از دو ماه گذشته تاکنون بیش از ۷۰۰کامیون صادراتی از طریق این مرز وارد کشور عراق شده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز بیان داشت: در این مدت بیشتر کالاهای صادراتی غیر نفتی و شامل سیمان سفید، گچ، سنگ مرمر و مواد خوراکی بوده که وارد کشور عراق شده است.

وی به مشکلات صادرات محصولات کشاورزی به کشور عراق اظهار داشت: کشور عراق چند روز گذشته ورود محصول گوجه‌فرنگی را به این کشور ممنوع کرده است و این مسئله باعث شده بسیاری از کامیون‌های حامل بار گوجه بلاتکلیف بمانند.
تسنیم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار