تجلیل از قاریان قرآن شاغل در شرکت توسعه نیشکر

تاریخ انتشار: جمعه 28 شهریور 1399 | 14:12 ب.ظ
تجلیل از قاریان قرآن شاغل در شرکت توسعه نیشکر آئین تجلیل و تقدیر از قاریان قرآن شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و مدیران عامل کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر برگزار شد، از خدمات و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی قاریان قرآن […]

آئین تجلیل و تقدیر از قاریان قرآن شاغل در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و مدیران عامل کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر برگزار شد، از خدمات و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی قاریان قرآن قدردانی شد.

حمایت از برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در توسعه نیشکر

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اظهار داشت: تعداد زیادی از حافظان و قاریان قرآن در کشت و صنعت های نیشکر و صنایع جانبی مشغول فعالیت هستند و باید از خدمات و فعالیت های آنان حمایت شود.

دکتر عبدعلی ناصری با اشاره به ضرورت حفظ منزلت و جایگاه قاریان قرآن در کشت و صنعت های نیشکر، افزود: از منظر رسول گرامی اسلام محمد مصطفی (ص)، اهل قرآن جایگاه و منزلت والایی دارند و قاریان قرآن نقش محوری و اساسی در آشنایی و ترویج فرهنگ قرآن خوانی دارند و لازم است بر توسعه هر چه بیشتر فعالیت های قرآنی در شرکت های زیر مجموعه توسعه نیشکر همت شود.

وی تصریح کرد: برگزاری و حمایت از اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی یکی از اولویت‌های شرکت توسعه نیشکر است که در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا شده است.

همه ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ قرآنی به کار گرفته می شود

در ادامه این مراسم، مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) با بیان اینکه حضور در جمع قاریان قرآن افتخاری بزرگ است، گفت: قرآن کتابی است جاودانه و سراسر نور و از آغاز تا پایان هدایت و روشنگری است.

محمدرضا عصاره نژاد افزود: در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در شرکت اقدامات متعددی انجام شده است و همه ظرفیت‌ها در این راستا به کار گرفته می شود.

مدیرعامل کشت و صنعت حکیم فارابی نیز در این مراسم با تقدیر از قاریان قرآن گفت: قاریان و حافظان قرآن در شرکت توسعه نیشکر الگو هستند و نه تنها در قرائت قرآن بلکه در رفتار و فعالیت های کاری نیز نمونه و سرمشق همکاران قرار گرفته اند.

در ادامه ، فاطمی نیا مدیرعامل آبان بسپار توسعه با اشاره به فعالیت های مستمر فرهنگی و قرآنی، تاکید کرد: یکی از برنامه های انجام شده ، آموزش های قرآنی و فرهنگی برای فرزندان پرسنل است که در تابستان به شکل متمرکز توسط مسجد ولایت توسعه نیشکر اجرا می گردد.

جلسات مستمر بین قاریان برای تبادل اطلاعات، برگزاری مستمر مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان، تشکیل گروه تواشی و همخوانی توسعه نیشکر، قرائت قرآن پس از نماز جماعت، بررسی فعالیت های قرآنی و فرهنگی و حمایت از گروه‌های فرهنگی در کشت و صنعت ها از جمله پیشنهادات قاریان قرآن شاغل در توسعه نیشکر در این مراسم بود.

همچنین برگزاری جلسه های مستمر با مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر به منظور تبادل نظر و تدوین برنامه‌های منسجم، در نظر گرفتن تابلوهای قرآنی در ورودی‌های سایت اداری کشت و صنعت ها و آموزش های قرآنی به صورت حضوری و مجازی ویژه پرسنل و خانواده ها از دیگر پیشنهادات مطرح شده در این مراسم بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار