پیام تسلیت وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت درگذشت استاد شجریان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 مهر 1399 | 10:32 ق.ظ
پیام تسلیت وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت درگذشت استاد شجریان به گزارش کشاورزی پرس، در این پیام آمده است: “محمدرضا شجریان” استاد بزرگ آواز و کوه موج موسیقی ایران، از همکاران سال‌ های دور بخش کشاورزی و سرآمد در هنر ظریف باغبانی که در سایه لطف الهی و به مدد صبر و استقامت و ممارست این همه هنر را بدست آورده بود، به دیار باقی […]

به گزارش کشاورزی پرس، در این پیام آمده است: “محمدرضا شجریان” استاد بزرگ آواز و کوه موج موسیقی ایران، از همکاران سال‌ های دور بخش کشاورزی و سرآمد در هنر ظریف باغبانی که در سایه لطف الهی و به مدد صبر و استقامت و ممارست این همه هنر را بدست آورده بود، به دیار باقی پر کشید.

کوچ استاد بزرگ را به هموطنان گرامی بویژه فعالان بخش کشاورزی تسلیت عرض نموده و برای خانواده هنرمند آن فرهیخته، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

استاد محمدرضا شجریان که برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود، پس از تحمل دوره طولانی بیماری عصر پنجشنبه در بیمارستان جم تهران درگذشت.

استاد آخرین بار در ۱۴ مهر ۹۹ با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه بدن و کیسه صفرا به بیمارستان منتقل شده و پس‌ از بستری شدن در بخش ICU به کما رفته بود.

خواننده پیشکسوت ایرانی در سن ۸۰ سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت؛ او سال‌ها از بیماری ریه رنج می‌برد و در روزهای اخیر به دلیل مشکلات ریوی و تنفسی ناپایدار، افت فشار خون و افت سطح هوشیاری در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار