تمامی مصوبات ستاد کرونا در اروند لازم الاجرا است

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 مهر 1399 | 09:19 ق.ظ
تمامی مصوبات ستاد کرونا در اروند لازم الاجرا است مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت‌: مصوباتی که در نشست ستاد کرونا به تصویب رسید توسط سازمان ها و اصناف مختلف در منطقه آزاد اروند لازم الاجراست.

اسماعیل زمانی در نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا منطقه آزاد اروند اظهار کرد: اروند یکی از مناطقی است که کم‌ترین مشکل را در تامین نیازهای بهداشتی مردم در روزهای درگیر با ویروس کرونا داشته است.
وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای صحیح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم، سلامت جامعه را به همراه دارد ولی متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط نگران کننده ای در منطقه ایجاد کرده است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه با اشاره به درگیر شدن کشور با این بیماری از اسفند پارسال تاکنون افزود: عمده چالش این بیماری حضور در تجمع‌هاست و ضرورت دارد افراد با پرهیز از ازدحام و تجمع در کاهش شیوع این بیماری همکاری لازم را داشته باشند.
زمانی با بیان اینکه هر دستگاه مسوول مراقبت، نظارت و برخورد با متخلفانی که در حوزه مربوطه پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند است افزود: در نشست فوق العاده ستاد کرونا منطقه آزاد اروند مقرر شد روسای ادارات تمامی کارکنان خود را مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی کنند و در صورت عدم رعایت پروتکل ها در ادارات، مدیریت ارشد دستگاه پاسخگوی موارد فوق باشد.
زمانی با اشاره به لزوم راه اندازی هر چه سریع تر سیستم های الکترونیکی پاسخگویی به ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی افزود‌: در این راستا به سرعت کمیته ای تشکیل می شود تا دستگاه های اجرایی آبادان و خرمشهر برای پیشگیری از تجمعاتی که عامل انتشار بیماری کرونا هستند خدمات خود را به صورت الکترونیک به مردم ارائه دهند که این اقدام به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش انتشار بیماری خواهد داشت.
زمانی همچنین خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف شد و اظهار کرد: اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم جان خانواده و اعضای جامعه را به خطر می اندازیم و اگر در سایه غفلت ما حتی یک نفر دچار خطر بشود و جان خود را از دست بدهید قانوناً و شرعاً مسئول هستیم.
وی افزود: تمامی اتحادیه ها موظف به رعایت کردن پروتکل های بهداشتی در اصناف مختلف هستند و در این راستا اصناف متخلف با جرائم گوناگون از جمله تعطیلی مواجه خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار