اروند مال بزرگ ترین مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی در منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 آبان 1399 | 10:13 ق.ظ
اروند مال بزرگ ترین مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی در منطقه آزاد اروند رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند از ساخت بزرگ ترین مرکز تجاری، تفریحی و فرهنگی در منطقه آزاد اروند، خبر داد.

کمال رضایی با اشاره به اینکه این مرکز تجاری در مجاورت کنزالمال ساخته خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه سازه کنزالمال موقت بوده و استحکام لازم را ندارد، مرکز تجاری “اروند مال” با استاندارهای لازم ظرف مدت ۴۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۷۲۸۸ مترمربع با زیر بنای ساخت ۷۳۶۶۳ متر مربع در ۳ طبقه تجاری شامل ۲۹۵ واحدهای تجاری، ۸ واحد اداری، ۴ فضای ورزشی، ۲ رستوران و فود کورد، یک شهربازی، ۳ سالن سینما و ۲ تالار و ۵ طبقه پارکینگ با مشارکت بخش خصوصی و شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، با میزان ۵۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه درگردش ساخته خواهد شد.
رضایی مدت زمان فرآیند ساخت این مجتمع را ۴۸ ماه عنوان کرد و اظهار داشت: فرآیند ساخت اروند مال با صدور پروانه در شهریورماه ۱۳۹۹ شروع شده و با تجهیز کارگاه صورت پذیرفته در مدت زمان ۴۸ ماه به طول خواهد انجامید.
او طراحی این مجتمع را منحصربه فرد دانست و گفت: اروند مال با موقعیت مکانی عالی از نظر دسترسی به دو شهر آبادان و خرمشهر و با توجه به پارکینگ بزرگ طبقاتی مسقف و روباز با حجم حدودا ۱۰۰۰خودرو، محلی مناسب جهت بازدید همشهریان و هم استانی ها خواهد بود.
مدیر شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند در خصوص میزان اشتغالزایی این مجتمع پس اتمام مراحل ساخت، توضیح داد: در دوره بهره برداری به نسبت فضا های تجاری و خدماتی برای حدود ۹۷۰ نفر در فروشگاه ها و مراکز خرید، ۱۰۰ نفر نیروی خدماتی و ۲۰ نفر پرسنل تاسیساتی ایجاد شغل مستقیم می نماید و روزانه می تواند پذیرای جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰۰نفر باشد.
کمال رضایی اذعان داشت: در بخش فرهنگی این مجتمع، تعداد سه سالن سینما با ظرفیت حدود ۱۵۰ نفر بازدید کننده، یک فضای مناسب شهر بازی و نیز یک مرکز آموزشی و مهدک کودک جهت رفاه حال بازدید کنندگان، در نظر گرفته شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار