تحقق ۶۵ درصدی راهبردهای جهش تولید در اروند

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 آبان 1399 | 10:00 ق.ظ
تحقق ۶۵ درصدی راهبردهای جهش تولید در اروند مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با افتتاح سیزدهیمن واحد تولیدی از مجموعه طرح های “جهش تولید در سرزمین فتح” ۶۵ درصد از راهبردهای جهش تولید در سال جاری در این منطقه محقق شد.

اسماعیل زمانی در آیین بهره برداری از واحد تولیدی نان صنعتی حافظ اروند اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند حمایت همه جانبه را واحدهای تولیدی کوچک و متوسط خواهد داشت.

وی با اشاره به افتتاح ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی از از ابتدای سال تا کنون در منطقه آزاد اروند افزود: این واحدها به لحاظ تولیدات محصولاتی که مستقیم مورد مصرف مردم قرار می گیرد و زمینه اشتغالزایی را فراهم می کنند از جمله واحدهای مهم و تاثیرگذار در اروند به شمار می روند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امیدواریم تعداد این واحدها تا پایان سال با رشد بیشتری افزایش یابد و شاهد افتتاح اینگونه واحدهای تولیدی در منطقه باشیم تا زمینه ساز اشتغال هرچه بیشتردر این منطقه شوند.

زمانی بیان کرد: این نوع واحدها با توجه به شرایط ویژه ای که دارند کم هزینه و میزان اشتغالزایی بالایی دارند.

وی اظهار داشت: این نوع واحدهای کوچک و متوسط به لحاظ معنوی و مالی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در صورت نیاز نیز سرمایه گذاری مشترک با آنها خواهیم داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار