سازمان آب و برق خوزستان رتبه اول، دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 آذر 1399 | 09:30 ق.ظ
سازمان آب و برق خوزستان رتبه اول، دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور شد سازمان آب و برق خوزستان رتبه اول فعالیت در فضای مجازی را در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور کسب کرد.

در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.

که ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل “انتشارات و مستندسازی”، “ارتباط درون سازمانی”، “فعالیت در فضای مجازی”، “ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)”، “ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی”، “فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی”، “تبلیغات محیطی و رسانه‌ای”، “ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)”، “جشنواره و نمایشگاه”، “آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه”، “مدیریت و برنامه‌ریزی”، “پژوهش و افکارسنجی”، “نوآوری و خلاقیت” و “پویش #هرهفتهالفب_ایران” صورت گرفته است.

در آیین پایانی این جشنواره که چهارشنبه باحضور وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، برترین‌ها در موضوعات مختلف معرفی و از آنها تقدیر شد که در این بین از سازمان آب و برق خوزستان به پاس کسب رتبه اول فعالیت در فضای تقدیر شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار