با راهبری شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و برای اولین بار در خاورمیانه؛

دستگاه آزمون مچالگی لوله‌های جداری چاه­‌های نفت و گاز طراحی و ساخته شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آذر 1399 | 12:00 ب.ظ
دستگاه آزمون مچالگی لوله‌های جداری چاه­‌های نفت و گاز طراحی و ساخته شد با راهبری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و برای اولین بار در خاورمیانه دستگاه آزمون مچالگی (Collapse Test) لوله­‌های جداری چاه­‌های نفت و گاز مطابق با الزامات استاندارد API 5C3 طراحی و ساخته شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این دستگاه به همت مدیریت امور فنی و پشتیبانی فنی نمایندگان […]

با راهبری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و برای اولین بار در خاورمیانه دستگاه آزمون مچالگی (Collapse Test) لوله­‌های جداری چاه­‌های نفت و گاز مطابق با الزامات استاندارد API 5C3 طراحی و ساخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این دستگاه به همت مدیریت امور فنی و پشتیبانی فنی نمایندگان بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در طرح­‌های نگهداشت و افزایش تولید نواحی آغاجاری و اهواز ساخته شد.

در مراسم بهره­‌برداری از این دستگاه، اولین نمونه از لوله‌های تولید شده در شرکت لوله گستر اسفراین تحت نظارت نمایندگان مدیریت فنی مورد آزمایش مچالگی قرار گرفت و نتایج موفقیت آمیزی حاصل شد.

رئیس بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این خصوص اظهار داشت: پیش از این تکنولوژی ساخت دستگاه مذکور فقط در انحصار تعداد معدودی از شرکت­‌های معتبر در کشورهای پیشرفته بوده است.

وی ساخت این دستگاه را در تحقق خودکفایی، اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم­‌ها مؤثر دانست و افزود: این رخ­داد گامی مهم در راستای حصول اطمینان از کیفیت ساخت لوله­‌های جداری چاه­‌های نفت و گاز تولید شده در شرکت لوله­‌گستر اسفراین است و می­توان آن را یک افتخار ملی تلقی کرد.

مهران دقیقیان، درپایان ضمن تشکر از همکاری­‌ها و تلاش­‌های شرکت لوله گستر اسفراین، گفت: دستگاه آزمون آب­بندی رزوه (CAL Test) نیز تحت نظارت و پشتیبانی فنی نمایندگان بازرسی فنی و خوردگی فلزات در شرکت لوله گستر اسفراین در حال ساخت است که به گامی دیگر در مسیر استقلال صنعتی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار