دیدار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با کارکنان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 آذر 1399 | 12:18 ب.ظ
دیدار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با کارکنان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ظهر شنبه ۱۹مهرماه ۱۳۹۹ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی برگزار شد، مهندس […]

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ظهر شنبه ۱۹مهرماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی برگزار شد، مهندس احمد محمدی مدیرعامل، مهندس سعید کوتی مدیر تولید، دکتر منوچهر بارانی مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مهندس قباد ناصری مدیرعامل به همراه مهران نصیریان دوست مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت پاسخگویی به سوالات کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان حضور داشتند.

طی این جلسه، کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در فضایی صمیمانه و بی‌واسطه به طرح سئوالات و مشکلات خود پرداختند و پاسخ‌های لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت نمودند.

آن بخش از مشکلات کارکنان که نیازمند رسیدگی بیشتر بود جهت بررسی و اظهار نظر به مدیریت‌های مربوطه ارجاع گردید.

شایان ذکر است تمامی درخواست‌ها و سوالات کارکنان که از طریق سامانه پیامکی و همچنین ارتباط مستقیم با مدیرعامل در درگاه اطلاعاتی ارسال می‌شود توسط کارگروهی در ستاد و شرکتهای تابع، جمع آوری و پس از ارائه به مدیرعامل و دریافت پاسخ از ایشان به اطلاع کارکنان خواهد رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار