نشست بررسی مشکلات پروژه خط لوله ۳۲۰۰ NGL

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آذر 1399 | 10:01 ق.ظ
نشست بررسی مشکلات پروژه خط لوله ۳۲۰۰ NGL مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با حضور در شرکت لوله سازی اهواز گفت: پروژه ملی گوره به جاسک در حال طی کردن مراحل نهایی است و لوله سازی اهواز سهم عمده‌ای در تولیدات لوله‌ی این پروژه دارد. تورج دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: طرح عظیم گوره به جاسک که یک هزار کیلومتر […]

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با حضور در شرکت لوله سازی اهواز گفت: پروژه ملی گوره به جاسک در حال طی کردن مراحل نهایی است و لوله سازی اهواز سهم عمده‌ای در تولیدات لوله‌ی این پروژه دارد.
تورج دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: طرح عظیم گوره به جاسک که یک هزار کیلومتر لوله سرویس ترش ۴۲ اینچ بود که با همت لوله‌سازان کشور به خصوص لوله‌سازی اهواز در حال طی کردن مراحل نهایی است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت افزود: از جهات مختلف این طرح مایه افتخار ملی است و لوله‌هایی که با سرویس ترش از خارج کشور ورقشان تولید می‌شد، برای اولین بار با همت زنجیره تولید فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین خوزستان و لوله‌سازان که سهم عمده این تولید به عهده لوله‌سازی اهواز بود، به طور تقریبی ۸۰۰ کیلومتر از این لوله تأمین شده است.
وی بیان کرد: لوله‌سازی اهواز یک شرکت بزرگ و یک ثروت ملی است و باید از طریق روش‌های مختلف از این شرکت و سازنده حمایت شود.
دهقانی تأکید کرد: وظیفه خود را می‌دانیم که به عنوان مصرف‌کننده نهایی از این شرکت‌ها حمایت کنیم و لوله جز اقلام پر مصرف صنعت نفت است و سعی کردیم که قالب بازار و نیاز خود را به سمت تولیدات داخلی سوق دهیم که در سال‌های اخیر در این زمینه موفق بودیم و توفیق‌های خوبی را به دست آوریم.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با بیان اینکه لوله‌سازی اهواز یک شرکت سرپا و فعال و نقش‌آفرین در پروژه‌های عظیم ملی است، افزود: امید می‌رود با ارتقای توانمندی و کیفیت، محصولات باکیفیتی را نیز داشته باشیم و روزی برسد که هر چه در صنعت استراتژیک نفت نیاز باشد، بتوانیم آن را به راحتی در داخل تولید و تأمین کنیم.
دهقانی در پایان تأکید کرد: ارتقای تولید، جهش تولید، افزایش تولید و بزرگ شدن اقتصاد ناجی کشور ماست.

نشست بررسی مشکلات گمرکی پروژه خط لوله Û³Û²Û°Û° NGL_®¯۰P7~û


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار