پژوهشگران دست یابی به یک اقتصاد توانمند را برای جامعه ایجاد می کنند

تاریخ انتشار: شنبه 29 آذر 1399 | 10:26 ق.ظ
پژوهشگران دست یابی به یک اقتصاد توانمند را برای جامعه ایجاد می کنند مدیر آموزش، توسعه و تعالی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پژوهشگران و فناوران امکان دست یابی به یک اقتصاد توانمند و دانش محور را برای جامعه ایجاد می کنند.

علی الیاسی در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر منطقه با اشاره به شرایط حاکم برجامعه و گسترش ویروس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی را بسیار مهم دانست و گفت: امسال برنامه های هفته پژوهش و فناوری با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ به شکل مجازی برگزار شد و امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر به لحاظ حفظ سلامتی افراد تنها از تعداد محدودی به نیابت از مابقی عزیزان تقدیر خواهد شد.

علی الیاسی تأکید کرد: از دیگر پژوهشگران منتخب بابت زحمات یک ساله ای که در عرصه علم، فناوری و تولید داشته اند به شکل مجازی تقدیر بعمل می آید.

وی با تشکر از افرادی که در همه حوزه ها نظیر علم، تولید، بخش های مختلف اقتصاد و… با تلاش و مطالعات گسترده و به کار گیری نبوغ شخصی بر تکنولوژی و ابزار تولید تأثیر گذار هستند، خاطرنشان کرد: این افراد امکان توانمندی و دست یابی به یک اقتصاد توانمند و دانش محور را برای یک جامعه ایجاد می کنند.

الیاسی همچنین با پاسداشت زحمات کادر درمانی که طی یک سال اخیر در خط مقدم دفاع از سلامتی و حفظ جان هم وطنان بوده اند، گفت: آحاد جامعه چشم به تلاش پژوهشگرانی که در این عرصه تلاش می کنند دوخته اند و امید دارند ماحصل این تلاش ها منجر به تولید دارویی شود که دنیا را از این بیماری و شرایط موجود نجات دهد.

ایشان با ارج نهادن به تولید کنندگان، این قشر را ایجاد کننده استقلال کشور معرفی کرد و افزود: تولید یعنی توانمندی و یک اقتصاد قابل رقابت که معنی آن می شود کشوری که در مراکز بین المللی جایگاه پیدا می کند و شرکای قوی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: قطعا ما به توانمندی در حوزه ملی، اقتصادی و استقلال واقعی نخواهیم رسید مگر آنکه به شکل شایسته ای به تولید در حوزه های مختلف بپردازیم. در همین راستا بهره گیری از دانش و توانمندی پژوهشگران و فناوران یک اقتصاد دانش محور و توانمند را در پی خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار