اگر محیط زیست خوزستان با سازمان آب و برق برخورد نکند از رییس محیط زیست ایران می خواهیم ورود کند! / وعده های سازمان آب و برق عملی نشد! / تاخیر و بی عملی محیط زیست در اجرای قانون قابل پذیرش نیست

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 دی 1399 | 23:18 ب.ظ
اگر محیط زیست خوزستان با سازمان آب و برق برخورد نکند از رییس محیط زیست ایران می خواهیم ورود کند! / وعده های سازمان آب و برق عملی نشد! / تاخیر و بی عملی محیط زیست در اجرای قانون قابل پذیرش نیست در این خصوص در صورت کوتاهی محیط زیست استان در برخورد با سازمان آب و برق، از شخص دکتر کلانتری رییس سازمان محیط زیست کشور تقاضای ورود به این قضیه را داریم.

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز با اشاره به بی تفاوتی محیط زیست نسبت به آلوده کردن رودخانه ها

اگر محیط زیست خوزستان با سازمان آب و برق برخورد نکند از رییس محیط زیست ایران می خواهیم ورود کند! / وعده های سازمان آب و برق عملی نشد! / تاخیر و بی عملی محیط زیست در اجرای قانون قابل پذیرش نیست

 

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز با اشاره به شور شدن اراضی کشاورزی بدلیل ورود آب زهکش و ناتوانی سازمان و آب در مدیریت کانال های زهکش گفت: در این خصوص در صورت کوتاهی محیط زیست استان در برخورد با سازمان آب و برق، از شخص دکتر کلانتری رییس سازمان محیط زیست کشور تقاضای ورود به این قضیه را داریم.
سید فاضل شرفی گفت: سالهاست کشاورزان پایین دست جراحی در محدوده اراضی ماهشهر، رامشیر و شادگان از شور شدن اراضی خود توسط زهکش های سازمان آب و برق گله و شکایت دارند و اراضی آنها روز به روز شورتر می شود و افت تولید محصول به وضوح در این اراضی نسبت به سالهای قبل قابل مشاهده است ولی متاسفانه سازمان آب و برق علیرغم وعده های مکرر مبنی بر ایجاد یک کانال برای انتقال این زهکش ها به دریا ولی تاکنون به وعده های خود عمل نکرده است و سازمان محیط زیست هم به این موضوع بی توجه است.
وی گفت: ورود زهکشها به کارون و دز شاید بعلت دبی بالای آب در آنها مشهود نباشد ولی رودخانه جراحی با دبی ناچیزش تحمل این حجم آب آلوده و شور را ندارد.
نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز با اشاره به نقش محیط زیست در جلوگیری از شور شدن آب های شیرین تاکید کرد: بی توجهی محیط زیست در این خصوص قابل پذیرش نیست. اگر محیط زیست استان به وظایف قانونی خود در این رابطه عمل نکند از شخص دکتر کلانتری رییس سازمان محیط زیست کشور و دبیرکل خانه کشاورز تقاضا خواهیم کرد به این موضوع ورود کند تا پیش از این کشاورزان متحمل ضرر و زیان نشوند. ما منتظر اقدامات فوری مدیرکل محیط زیست در انجام وظایفش هستیم و امیدواریم استاندار هم این بار در کنار کشاورزان بایستد نه مثل دفعه قبل در کنار سازمان آب و برق.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار