عرضه ورق‌های فولادی API بر پایه توان داخلی

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 دی 1399 | 10:16 ق.ظ
عرضه ورق‌های فولادی API بر پایه توان داخلی امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ شرکت فولاد اکسین خوزستان در عملکرد ۶ ماهه نخست امسال توانست تناژ تولید را افزایش دهد و روند صعودی را در تولید ورق‌های API کسب نماید.به گزارش بورس امروز، شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از تولیدکنندگان صنعت فولاد است که به تولید ورق‌های فولادی می‌پردازد. این شرکت در […]

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ شرکت فولاد اکسین خوزستان در عملکرد ۶ ماهه نخست امسال توانست تناژ تولید را افزایش دهد و روند صعودی را در تولید ورق‌های API کسب نماید.به گزارش بورس امروز، شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از تولیدکنندگان صنعت فولاد است که به تولید ورق‌های فولادی می‌پردازد. این شرکت در چند سال اخیر با تغییر ساختار مدیریتی و تبیین استراتژی‌های بهینه توانسته است موفقیت‌های بسیاری کسب نماید. به گفته مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ شرکت فولاد اکسین خوزستان در عملکرد ۶ ماهه نخست امسال توانست تناژ تولید را افزایش دهد و روند صعودی را در تولید ورق‌های API کسب نماید.

وی با اشاره به وضعیت تولید سال ۹۸ افزود: شرکت در سال گذشته با همت و تلاش نیروهای جوان خود موفق شد تناژ تولید را به ۷۲۰ هزار تن در سال برساند، در حالی که ظرفیت اسمی شرکت ۷۰۰ هزارتن بوده است. این رخداد یک رکورد تولید در ۱۰ سال گذشته برای شرکت فولاد اکسین خوزستان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیگر موفقیت‌های این شرکت همچون تأمین ورق‌های خاص پروژه نفت و گاز گوره به جاسک بیان کرد: فولاد اکسین با همکاری یک شرکت دانش بنیان داخلی توانست آزمایشگاه خوردگی به عنوان بزرگترین آزمایشگاه فولادی در خاورمیانه بسازد.

از آنجا که شرکت در سال گذشته موفق گردید تا با ورود به حوزه صادرات، حدود ۵۱ هزار تن ورق فولادی را به ارزش ۲۱ میلیون یورو عرضه نماید می‌توان نتیجه گرفت که محصولات شرکت از قدرت رقابتی خوبی علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای صادراتی نیز برخوردار است. لذا در صورت تسهیل صادرات، این شرکت یکی از بزرگترین ارز آوران به کشور خواهد بود.

با وجود شرایط تحریمی شرکت فولاد اکسین خوزستان بر پایه نیروی متخصص داخلی به تولید ورق‌های فولادی با برند اکسینار می‌پردازد که در ۳ گرید مختلف با ویژگی ضدسایش در صنایعی همچون مس، سیمان و ماشین سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، مهندس ابراهیمی استراژی شرکت را عرضه هر ساله محصول جدید در بازار اعلام کرده است.

لذا با توجه به تلاش‌های این شرکت در حوزه R&D و برخورداری از نیروهای متخصص جوان انتظار داریم در ادامه شاهد کسب موفقیت‌های بالاتر شرکت در مسیر تولید باشیم. همچنانکه می‌دانیم در حال حاضر شرکت برنامه توسعه واحد فولاد سازی را در دست دارد که با تسهیل موانع و تأمین منابع مورد نیاز به زودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

طبق گزارشات شرکت در خصوص طرح مذکور، در ماه گذشته جلسه‌ای برای بررسی اسناد طرح با حضور مشاوره ارشد مدیرعامل، پیمانکاران و مشاور و نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد. امیدواریم به زودی شاهد انتشار خبرهای موفقیت طرح توسط شرکت باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار