واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صحت ندارد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 دی 1399 | 09:42 ق.ظ
واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صحت ندارد مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در اولین نشست هم اندیشی با رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد که نگاه مقام عالی وزارت به سازمان انحلال یا واگذاری نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در این نشست هم اندیشی که پیرامون رویکردها و برنامه های […]

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در اولین نشست هم اندیشی با رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد که نگاه مقام عالی وزارت به سازمان انحلال یا واگذاری نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در این نشست هم اندیشی که پیرامون رویکردها و برنامه های روابط عمومی شرکت ملی نفت و شرکت های تابعه در حوزه اطلاع رسانی برگزار شد، دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان گفت: تاکید مقام عالی وزارت ارائه خدمات با کیفیت در حوزه سلامت و بهداشت به کارکنان و بازنشستگان است.

وی افزود: رسالت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خدمت رسانی به کارکنان شریف صنعت است و هدف اصلی ارتقا کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی، مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات است.

مدیرعامل سازمان با اشاره به رضایت کارکنان و خانواده‌ها تصریح کرد: پذیرا هرگونه انتقاد و پیشنهاد سازنده هستیم، روابط عمومی  علاوه بر این که پل ارتباطی بین سازمان و کارکنان است می تواند با اجرای نظر سنجی میزان رضایتمندی جمعیت تحت پوشش را از دریافت خدمات از مراکز  مشابه درمانی ارزیابی کند.

دکتر هاشمی بیان داشت: روابط عمومی در اطلاع رسانی شفاف و دقیق  به جمعیت زیر پوشش، نقش موثری ایفا میکند و سیاست ما افزایش سطح دسترسی کارکنان و خانواده ها به اخبار و اطلاعات در خصوص خدمات ارائه شده در مراکز بهداشتی و درمانی سازمان است و برای این منظور باید از ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی بهره گرفت.

در ادامه مجید بوجارزاده رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، ضمن تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل سازمان بر نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و اثرگذاری، گفت: اینگونه نشست ها و تعامل های درون سازمانی بسیارمطلوب است و میتواند کمک شایانی به روابط عمومی شرکت ملی نفت برای  درک بهتر از فعالیت ها، اقدام ها و چالش های موجود در سازمان و شرکت های تابعه کند.

وی اظهار کرد: این نشست ها می تواند در ارتباط فی مابین بسیار موثر باشد و روابط عمومی شرکت ملی نفت کانال ارتباطی بین کارکنان و سازمان باشد که موجب افزایش رضایتمندی خواهد شد.

بوجارزاده ضمن تقدیر از زحمات و خدمات کادر درمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: روابط عمومی شرکت ملی نفت از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کووید ۱۹ سعی بر انتشار اطلاعات و اخبار درست و  دستورالعمل ها برای جمعیت تحت پوشش کرد.

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به دغدغه کارکنان در حوزه سلامت اشاره کرد و خواستار اهتمام ویژه در اطلاع رسانی اخبار و مطالب در این حوزه با همکاری ۴شرکت اصلی وزارت نفت شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار