با تلاش کارکنان مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های ۴ دستگاه شیر ایمنی سرچاهی بازسازی و احیاء شد

تاریخ انتشار: شنبه 20 دی 1399 | 09:00 ق.ظ
با تلاش کارکنان مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های ۴ دستگاه شیر ایمنی سرچاهی بازسازی و احیاء شد مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های مناطق نفت‌خیز جنوب از بازسازی و احیاء ۴ دستگاه شیر ایمنی سرچاهی در این مدیریت خبر داد. به گزارش روابط عمومی، مهندس یونس عباسی‌لرکی اظهار داشت: با توجه به فقدان موجودی شیرآلات ایمنی سرچاهی (۲SV) و مشکلات تأمین آنها، همکاران مجرب و پرتلاش این مدیریت با روحیه جهادی […]

مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های مناطق نفت‌خیز جنوب از بازسازی و احیاء ۴ دستگاه شیر ایمنی سرچاهی در این مدیریت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس یونس عباسی‌لرکی اظهار داشت: با توجه به فقدان موجودی شیرآلات ایمنی سرچاهی (۲SV) و مشکلات تأمین آنها، همکاران مجرب و پرتلاش این مدیریت با روحیه جهادی موفق به تعمیر، بازسازی و احیاء کامل ۳ عدد شیر ایمنی PSI3000  و یک عدد شیر ایمنی PSI5000  ۳ اینچ شدند.

وی افزود: این تجهیزات پس از انجام موفقیت‌آمیز کلیه آزمایشات کارگاهی و استاندارد، بر روی چاه‌ها نصب و موجب بازگشت دوباره چاه‌ها به حداکثر توان تولید خود شدند.

مهندس عباسی لرکی گفت: در این مدیریت طی سال جاری بیش از ۸۰۴ عدد شیرآلات و تجهیزات سرچاهی که برخی از آنها دارای آلیاژ خاص و کمیاب بوده‌اند با وجود کمبود قطعات حساس آنها ناشی از تحریم‌های ظالمانه روزافزون علیه کشور به طور کامل تعمیر و تبدیل به فرصت‌های توانستن و خودکفایی شده است.

وی گفت: با احیاء و بکارگیری اقلام مذکور، صرفه‌جویی اقتصادی قابل توجهی به میزان بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال را به دنبال داشته است.

مهندس عباسی لرکی تصریح کرد: مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها با رعایت کلیه دستورالعمل‌های HSE و پروتکل‌های بهداشتی در شرایط همه گیری کرونا نسبت به ارائه خدمات به شرکت‌های بهره‌بردار و دکل‌های تعمیراتی و حفاری در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید ایمن و پایدار مناطق نفتخیز جنوب نقش بسزایی ایفا می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار